Volkel 2013

Show hier je spotters foto's. Let op... alleen foto's van vliegtuigen, helicopters, etc

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
A.Otten
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2008 21:13
WoonplaatsCOLON Delden

Na een enorme reeks ergenissen over de amateuristische manier waarop het enorme aantal bezoekers naar, en van de parkeerplaats werden gedirigeerd , toch nog enkele platen kunnen maken.
Gelukkig waren de weersomstandigheden wel goed.

Bedankt alvast voor het kijken.
Gr Andre

1#

38694

2#

38695

3#

38696

4#

38697

5#

38698

6#

38699

7#

38700

8#

38701

9#

38702

10#

38703

11#

38705

12#

38706

canon 40D+grip , canon 5D mark II + grip en het nodige glaswerk.
Gebruikers-avatar
Anko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 356
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2011 13:03
WoonplaatsCOLON Hardenberg

De wegen naar Volkel zijn geen snelwegen. Ik was om 8 uur op het veld en heb geen enkel oponthoud gehad. Veel bezoekers, ja heel veel, volgden niet de aangegeven routes. Ik denk dat veel problemen door de bezoekers zelf zijn veroorzaakt. Het vervoer van diverse stations naar het veld was ook goed geregeld. Het advies aan iedereen was ook om met het ov te komen. Ik vind je kritiek een beetje kort door de bocht. En wat het weer betreft: ik ben toch doornat geworden van een stevig buitje. Maar gelukkig snel weer opgedroogd :wink:. In ieder geval heb je een aantal mooie plaatjes weten te maken, met ook de zon en blauwe lucht.
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Hetzelfde hier, de ANWB gaf aan dat alle wegen, vooral rond de A50 helemaal vol stonden richting Volkel, en dat de wachttijd al opgelopen was naar 1.5 uur. Daarna gaf de ANWB een omleiding aan, blijkbaar luisterde niemand naar de radio. Ik was binnen no time in Uden, waar we de auto geparkeerd hadden, fietsen eraf en daarna binnen 15 minuten tot op de entree van het vliegveld.

Foto's zijn mooi! Ik mis bij mijn eigen foto's vaak scherpte.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

ik was wat later op de dag en heb de regenbui gemist :lol:
gelukkig ook geen last gehad van de drukte, maar ik had de auto in de omgeving geparkeerd en een stuk gelopen.
ben niet op de basis zelf geweest maar op de doorgaande weg bij het begin van de startbaan zeg maar.
Over je foto's, niets dan lof, mooie scherpe platen met mooie composities en kleuren.
Een mooie impressie Andre !
gr.
Roland
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
Erwin S
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1486
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2006 21:22
WoonplaatsCOLON Waalwijk

heerlijke kleuren en compo's , hier en daar voor mij iets te donker.

Gr,
Erwin.
Zien zegt meer dan 1000 woorden.

Website : http://www.erwin-stevens.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Twitter : https://twitter.com/#!/Erwin_Stevens" onclick="window.open(this.href);return false;
Facebook : https://www.facebook.com/erwinstevens3" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Scherpe foto's. Mooie momenten. Strakke platen. Dus met veel plezier naar gekeken.

Ben om half acht thuis weggereden en was om kwart over acht op het terrein. Zonder problemen, af en toe bumpertje aan bumpertje...
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar