Franse vangst

Voor alle macro en close-up foto's van bloemen, dieren en natuur

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Anoniem

Zoals op elke camping die ik bezoek, struin ik ook in Frankrijk alle heggen van de camping af, op zoek naar "alles wat groeit en bloeit en ons altijd weer boeit..."
Het valt me op hoe weinig levend grut zich tussen de bladeren schuil houdt.

Toch nog twee vangsten kunnen registreren.

1. Een mij onbekend gouden kevertje.
Afbeelding2021 Lyons macro (2) -DPP by Gabriel van_Asseldonk, on Flickr

2. Een spin die zich probeerde te verbergen. Bijna gelukt!
Ik heb deze bij het bewerken van zijn lange poten ontdaan, wat voor mij een interessanter beeld opleverde.
En ja, dat blad... ik neem maar aan dat hij/zij zich daarachter wilde verstoppen. ;)
Afbeelding2021 Lyons macro (12)-DPP by Gabriel van_Asseldonk, on Flickr
Anoniem 4

.
. . .
.
Laatst gewijzigd door 1 op Anoniem 4, in totaal 7 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
sschot
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2018 01:11

Foto 1 waardeer ik, netjes scherp, goed belicht en dof is fijn

Foto 2 doet mij niet zo veel, maar mis ook het moment en de beleving van de waarneming
Groet, Steven
_____________________________________
Canon EOS 7D Mark II | EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | EF 50mm f/1.8 STM | EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM | Sigma 70-200mm f/2.8 EX DG OS APO HSM | TAMRON 90MM 2.8 MACRO DI SP | Canon Speedlite Flash 580EX |
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Hoe herkenbaar, dat speuren naar klein levend grut :D zo loop ik ook vaak over de Franse camping.

Deze twee vangsten kunnen me niet zo bekoren. De kever is niet scherp op de plekken waar ik dat graag zou zijn (niet op het oog, en de beperkte scherptediepte helpt ook niet). De situatie rondom de spin is herkenbaar, maar als foto doet 't me niets.

Lekker doorzoeken wat mij betreft ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem

Geen probleem om door te zoeken we zijn nog even in Frankrijk.
Waar, verraad ik nog even niet. ;)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar