Burn in hell

Voor alle macro en close-up foto's van bloemen, dieren en natuur

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Geen verwijzing naar de muzieknummers want dat is niet zo mijn favoriete muziek!
Afbeelding
Flashback
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Anoniem

By far the best you've shown us the past weeks.
Gebruikers-avatar
sschot
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2018 01:11

Het maffe is dat de vlammen hem niet verteren

Fraai
Groet, Steven
_____________________________________
Canon EOS 7D Mark II | EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | EF 50mm f/1.8 STM | EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM | Sigma 70-200mm f/2.8 EX DG OS APO HSM | TAMRON 90MM 2.8 MACRO DI SP | Canon Speedlite Flash 580EX |
Anoniem 4

.
. . .
.
Laatst gewijzigd door 1 op Anoniem 4, in totaal 7 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Bedankt voor jullie reacties!!! :D :D :D
@Gerard: Ik startte mijn topic met "Geen verwijzing naar de muzieknummers want dat is niet zo mijn favoriete muziek!"
Ik hoop dat dat je na al die jaren dat ik hier lid ben tot de conclusie gekomen bent, dat ik net zo "vredelievend", net zo "ongewelddadig" ben, zoals jij jezelf in de reactie presenteert.
De titel is puur ontstaan door het beeld, vandaar ook mijn toelichting............
Jammer dat je dat niet zo begrepen hebt!! :(
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
sschot
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2018 01:11

trouwens ook bijdehand dat hij een lasbril op heeft en het dus goed blijft zien, onder deze omstandigheden....... lol
Groet, Steven
_____________________________________
Canon EOS 7D Mark II | EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | EF 50mm f/1.8 STM | EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM | Sigma 70-200mm f/2.8 EX DG OS APO HSM | TAMRON 90MM 2.8 MACRO DI SP | Canon Speedlite Flash 580EX |
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Hele mooie plaat! Alles klopt.

De titel... tsja, zou ook niet mijn keuze zijn, al snap ik waarom Jo ervoor koos.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 4

.
. . .
.
Laatst gewijzigd door 1 op Anoniem 4, in totaal 7 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

Zelf heb ik vooral vriendelijke en aardige mensen leren kennen via de zogenaamde sociale media. Zeker in deze tijd waarin we elkaar nauwelijks kunnen ontmoeten, ervaar ik het als heel plezierig om via de digitale weg toch nog wat interactie te hebben.

De rest van het verhaal zal best waar zijn, zie alleen niet zo wat dat met de (ongetwijfeld niet kwaadaardig bedoelde) titel van een onschuldige foto te maken heeft. Ik heb de titel dan ook niet als een verwensing maar als een beschrijving opgevat. Ieder het zijne.. :-)
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Anoniem

Nu er toch een discussie gaande is over de titel:
eerlijk gezegd vond ik de titel goed gekozen vanwege de dwingende ogen en de vlammetjes rondom.
Ik heb geen moment gedacht dat ik de titel aan dat soort muziek moest koppelen. En ach, het zou ook Händel geweest kunnen zijn of J.S.Bach himself, die ook niet vies was van duistere bijbelteksten.

En nogmaals: ik vind dit de mooiste en vooral ver(r)assendste foto uit het archief van Jo.
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Beste allemaal,

Toen ik deze waarschijnlijk pas uitgeslopen Langpootmug in een roodachtig verkleurd Haarmospolletje ontdekte, leek het insect net in een vlammenzee op te gaan.
Mij viel toen deze (misschien wel cliché-achtige) titel in enkel om het idee van die "vlammenzee" te versterken. Niets meer en niets minder.
Ik wist op dat moment niet dat deze titel gelinkt kon worden aan een muziekstuk van een band.
Maar ik had hierover wel mijn twijfels en ik heb het opgezocht. Ik kwam uit bij Twisted Sister waarvan ik het bestaan niet eens kende.
Om geen associaties met vermelde naam op te roepen, heb ik dit in mijn inleiding vermeld, vandaar................
Ik zou hier nooit haatdragendheid oid mee willen uitstralen.
Deze discussie betekent wel dat ik vanaf nu voorzichtig ben met het betitelen van een ingezonden foto.

Dankjewel vooral voor alle plaatgerelateerde opmerkingen!!! :D :D :D
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar