Update bloem

Voor alle macro en close-up foto's van bloemen, dieren en natuur

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
ceesgr
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 211
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2014 15:24

AfbeeldingDSCF0577 by Cees v.d. Voorst, on Flickr

Hopelijk goed gedaan!
Gebruikers-avatar
sschot
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2018 01:11

Mhhhh qua uitsnede vind ik deze wel weer heel krap en de bloem niet helemaal vrij, voor mij persoonlijk geen verbetering. Sorry
Groet, Steven
_____________________________________
Canon EOS 7D Mark II | EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | EF 50mm f/1.8 STM | EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM | Sigma 70-200mm f/2.8 EX DG OS APO HSM | TAMRON 90MM 2.8 MACRO DI SP | Canon Speedlite Flash 580EX |
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

Ik ben het eens met Steven, ik zie graag dat het onderwerp wat ruimte heeft zeker in de kijkrichting. Ook een bloem heeft een kijkrichting! Ik zou dus aan de linkerkant een beetje vrije ruimte voorzien en aan de rechterkant minimum dubbel zoveel ruimte geven dan de vrije ruimte aan de linkerkant. 't Is gewoon mijn mening maar hé Cees en mijn opmerkingen zijn altijd goed bedoeld.
Anoniem

Ik ben het met voorgaande sprekers eens en zou nog een tip willen toevoegen:
Zet je updates in hetzelfde item als je eerste post met in de titel een aanvulling als: "+update" of zo iets. Dat vergelijkt gemakkelijker en geeft aan dat je het over hetzelfde onderwerp hebt.
En verder: het is moeilijk om aan alle (verschillende) smaken van de kijkers te voldoen. Volg je eigen inzicht.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar