Canon7D accu probleem

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
kdj-fotografie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2010 18:16
WoonplaatsCOLON Oosterwolde (FR)
CONTACTCOLON

Hoi,

Mijn 7D geeft aan dat hij niet kan communiceren met de accu..dan geef ik in het scherm aan van OK en dan gaat hij gewoon aan. alleen hij geeft nu niet meer aan hoe vol de accu is, verder doet hij alles prima.
Misschien is deze vraag al eens voorbij gekomen ergens op dit forum ?... ik zie de vraag wel voorbij komen via Google maar niet echt een oplossing ...

Groet
kees de jong.
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

Is het een accu van Canon of van een ander merk? Met accu's van een ander merk heb ik vroeger ook soortgelijke problemen gehad. Sindsdien, werk ik enkel nog met originele accu's.
Tja, ik weet het, originele Canon accu's zijn een stuk duurder maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Gebruikers-avatar
kdj-fotografie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2010 18:16
WoonplaatsCOLON Oosterwolde (FR)
CONTACTCOLON

Paul eos7d schreefCOLONIs het een accu van Canon of van een ander merk? Met accu's van een ander merk heb ik vroeger ook soortgelijke problemen gehad. Sindsdien, werk ik enkel nog met originele accu's.
Tja, ik weet het, originele Canon accu's zijn een stuk duurder maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Ik heb het probleem met de originele Canon accu's, maar ook met de niet originele accu's.
Had op de 7D nog oude software staan, nu met nieuwe software is het niet veranderd.
Gebruikers-avatar
BertusL
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 469
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2009 21:23
WoonplaatsCOLON Houten

Misschien eens proberen om alle geregistreerde accu 's, die problemen geven, in de software te verwijderen en deze daarna weer opnieuw aan te melden (registreren).
Canon 90D | Sigma 10-20 F4-5.6 | Tamron 17-50 F2.8 | Canon 70-200 F4L | Sigma 150-600 F5-6.3 C | Sigma 105 F2.8 OS Macro | Canon 50 F1.8 II
Mijn Flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar