Elfia 2014

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Arnoldtje
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2013 16:48

Dit jaar voor het eerst naar Elfia geweest om wat foto's te maken van de prachtige fantasie figuren, heksen, ridders en noem maar op. Een bijzonder evenement waar de mensen ontzettend vriendelijk zijn. Zeker als je je een beetje aan de spelregels houdt voor het foto's maken tijdens deze happening. Ze zijn ontzettend trots op hun creaties.... en terecht.

Ik heb er veel geleerd voor wat fotograferen betreft. Wisselende omstandigheden (donker/licht/kleur) en drukte met zoveel mensen (en net zoveel fotografen). Het enige minpuntje is dat sommige zich niet kunnen gedragen. Als je net iemand op de foto aan het zetten bent komen ze snel "meeschieten" onbeleefd om dat niet even te vragen of even te wachten. Het "model" kijkt dan snel niet meer in jouw lens. Al met al een bijzondere ervaring en zeker op naar volgend jaar.

http://elfia.com/events/elfia-haarzuilens-2014/" onclick="window.open(this.href);return false; (niet als reklame maar voor info)

Een selectie:

Afbeelding
1.

Afbeelding
2.

Afbeelding
3.

Afbeelding
4.

Afbeelding
5.
Natuurfreak
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6953
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 16:35

Knap/mooi hoe deze mensen zich verkleed hebben, met plezier naar de serie gekeken, wat mij betreft ook prima in beeld gebracht.

Rob, 8)
Gebruikers-avatar
Jaap Koole
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
WoonplaatsCOLON Bleiswijk

Keurige serie!
Groeten, Jaap
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Mooie serie.
En horken kom je overal tegen. Als ze erg onbeschoft zijn schop ik ze gewoon voor de schenen, per ongeluk :-)
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Gebruikers-avatar
raycko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 398
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2009 10:45
WoonplaatsCOLON Vriezenveen

Toch vind ik de foto's spannender als je er een tintje aan zou geven. verder wel leuke foto's
Ewout Scholte op Reimer
http://www.jouwfotograaf.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Brell

Dat lijkt me ook een keer leuk om te doen. Persoonlijk zou ik de foto's wat meer contrast geven maar dat is een persoonlijke smaak!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar