Kitesurfen Noordwijk

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Edwin M.
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 445
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2007 09:42
WoonplaatsCOLON Naarden
CONTACTCOLON

Sinds lange tijd weer eens foto's gemaakt van het kitesurfen in Noordwijk. Wat een spektakel en acrobatiek van die gasten.

Jammer genoeg werd het weer steeds slechter tot regen aan toe maar de volgende keer ga ik nog eens terug met een beter zonnetje.

De serie is nogal uitgebreid geworden maar voor de complete reeks hier te klikken

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

11
Afbeelding
[color=red]Ca-non[/color] (de ~ (m.))
[color=red]EOS[/color] (de ~ (v.)) Griekse godin van de dageraad
[color=red]Ple-zier[/color] (het ~) gevoel van welbehagen, veroorzaakt door iets wat men aangenaam vindt
Jlandkroon
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2011 10:58

Persoonlijk ben ik gek op sportfoto's zoals ook wakeboarden en kiteboarden, maar wil ik graag de gesprongen hoogtes laten zien.
Dat lijkt me ook beter in deze foto's dan deze luchtfoto's. Foto 10 geeft meer weer, maar daarin mis ik snelheid.

Laat duidelijk zijn dat ikzelf nog maar net begonnen ben dus wellicht geef ik iets te snel mijn mening, maar het is goed bedoeld.

Jeroen
Laatst gewijzigd door 1 op Jlandkroon, in totaal 21 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Edwin M.
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 445
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2007 09:42
WoonplaatsCOLON Naarden
CONTACTCOLON

Ik snap wat je bedoelt. Ik had alleen de 420mm bij me en toen die jongens me in de gaten kregen zochten ze me op en kwamen regelmatig te dichtbij.

Deze serie was voor mij een test en de volgende keer neem ik meer materiaal mee zodat ik kan switchen.

Bedankt voor je reactie.
[color=red]Ca-non[/color] (de ~ (m.))
[color=red]EOS[/color] (de ~ (v.)) Griekse godin van de dageraad
[color=red]Ple-zier[/color] (het ~) gevoel van welbehagen, veroorzaakt door iets wat men aangenaam vindt
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Zijn prachtige foto`s stuk voor stuk maar ik ga ook met Jeroen mee.wat ben ik blij met m,n 100-400mm :wink:

Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar