Marikenloop Nijmegen

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MarliesdeWit
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1129
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2006 20:53
WoonplaatsCOLON Maarssen
CONTACTCOLON

* Marikenloop

Afbeelding

Vandaag liep mijn dochter 5 km mee in de Marikenloop in Nijmegen. Een hardloopwedstrijd alleen voor vrouwen. Ik was daar natuurlijk bij om haar aan te moedigen. Dit is trouwens niet haar been!
Leica D-Lux 5, EOS 5D MKII, 350D, 24-70 2.8 L USM, 70-200 4.0 L IS USM, 580EX flitser
Gebruikers-avatar
Ralph_86
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 767
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2009 13:42
WoonplaatsCOLON Brabant
CONTACTCOLON

Persoonlijk vind ik deze niet zo geslaagd. Ik denk dat ik het idee wel snap, met de benen en de schaduw, maar de uitvoering laat in mijn optiek wat te wensen over. Misschien wordt de foto beter als je hem wat krapper uitsnijdt, zodat er wat storende randobjecten wegvallen.
Foto's 1000km van Spa nu online... || RPIX.NL || FLICKR ||
Gebruikers-avatar
MarliesdeWit
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1129
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2006 20:53
WoonplaatsCOLON Maarssen
CONTACTCOLON

Dank voor je reactie, goed dat je je mening geeft.

Ik zie zelf echter niet zo veel storende elementen. Ik zie langs de kant van de weg wel een paar mannenvoeten staan, maar dat is ook mijn bedoeling.

De Marikenloop wordt alleen gelopen door vrouwen, de mannen staan langs de kant te kijken, dat wilde ik weergeven. De schaduwen die je ziet zijn alleen van vrouwen die meelopen.
Leica D-Lux 5, EOS 5D MKII, 350D, 24-70 2.8 L USM, 70-200 4.0 L IS USM, 580EX flitser
JSnakes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 929
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2009 14:10

Is de schaduw rechtsonder niet van jezelf?
Ik vind het idee en de bewerking wel aardig, maar had 'm ook wat meer gecropped ;)
Gebruikers-avatar
MarliesdeWit
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1129
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2006 20:53
WoonplaatsCOLON Maarssen
CONTACTCOLON

Dank voor je reactie.

Ik herken mezelf er niet in.

Ik stond langs de kant en ik heb mijn camera laag en ver van me af gehouden, juist om er zelf niet op te komen.
Leica D-Lux 5, EOS 5D MKII, 350D, 24-70 2.8 L USM, 70-200 4.0 L IS USM, 580EX flitser
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar