Rood v.s. Blauw

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

Net als 98 andere persmuskieten, was ook ik aanwezig bij de Rooien tegen de Blauwen. Het was een super ervaring en spannende wedstrijd waar alles in zat.
Ik heb geprobeerd een gevarieerde serie neer te zetten met sfeerbeelden, actie momenten, beslissende momenten en emotie. Ik vind dat het aardig gelukt is.

Jullie?

Emiel

1# De vlaggendragers voor de wedstrijd.
Afbeelding

2# Duel aan de zijlijn voor de dugouts
Afbeelding

3# Feest voor de wedstrijd bij de blauwen in het vak
Afbeelding

4# één van de vele opstootjes tijdens de beladen wedstrijd
Afbeelding

5# Doelpunt van Harry Zwarthoed. Keeper Van Strien baalt als een stekker
Afbeelding

6# De doelpuntenmaker wordt geknuffeld. (over deze foto twijfelde ik om te plaatsen. Is deze twijfel terecht?)
Afbeelding

7# De 3-1 net na rust van Kwong-Wah Steinraht (met dank aan Jan voor het gebruiken van de 400mm)
Afbeelding

8# Tim Peters in duel met Jeroen Hessing
Afbeelding

9# Stuarts van beide teams lopen gezamenlijk van het veld. Op de achtergrond feestende rooien.
Afbeelding

10# Teleurgestelde supporters bij de blauwen.
Afbeelding

11# Rooie en blauwe door elkaar!
Afbeelding
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
Gebruikers-avatar
Snellius85
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2009 07:57
WoonplaatsCOLON Zeist

Jammer dat je tot nu toe nog geen reactie hebt ontvangen op deze fantastische foto's. Ik ben zelf liefhebber van voetbal fotografie. Ik heb echt op geen een foto wat aan te merken dus daar heb je niet zoveel aan :). Ik wil zelf binnen een korte tijd beginnen het wat serieuzer op pakken door een 70-200 F4 L USM aan te schaffen en mijn 55-250 IS de deur uit te doen (niet scherp genoeg en te trage AF motor). Ik kon zelf helaas niet bij de wedstrijd zijn maar ik heb gehoord dat het weer stampvol zat.

Kortom : Goed gedaan!
Gebruikers-avatar
stationschef
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 354
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2009 11:09
WoonplaatsCOLON Vorden

Ik had deze serie nog niet gezien, maar stuk voor stuk mooie plaatjes hoor.
De sfeer op en rond het veld goed vast gelegd.
Goed opgelet bij foto 4.
En 6 wel of niet erbij? Van mij mag ie.
Kortom kleurrijk, sfeervol en, nou ja gewoon goed.
Rob.
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Ook wat mij betreft prima serie.
Voldoet aan wat je doel was. Gevarieerd, vol emoties.
Lekker wat kleur en scherpte betreft.
6 heeft wat veel vrije ruimte, maar met wat krapper kaderen past ie er prima bij denk ik.

Terecht tevreden denk ik zo.
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

@Snellius85: Dank voor je reactie. Het was inderdaad stamp vol. Erg gezellig en een super wedstrijd. Aan de 70-200 F/4 ga je veel lol beleven. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar als het weer iets minder is of 's avonds, ga je het met een f/4 niet redden (in combi met de 450D) Dan kun je beter door sparen voor de 2.8 versie. Ik schiet met de 7D en de 70-200 2.8. Met de 7D kan je al naar iso waarden van 4000 zonder dat je veel noemenswaardige ruis ziet. Dat ga je met een 450D niet redden.
@stationschef: Dank! Je zegt, goed opgelet bij foto 4. Daar heb ik van begin tot eind van het opstootje 10 foto's van. Deze was het beste ;-)
@Frank64: mmm 6 krapper kaderen heb ik ook overna gedacht. Ik wilde graag laten zien dat de spelers rechts aan kwamen lopen om het samen te vieren. De speler links die half over hem heen hangt wil ik ook niet afsnijden. Vandaar dat ik op deze compositie kwam.
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
Gebruikers-avatar
IDI_020
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 211
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2010 12:25
WoonplaatsCOLON Mokum
CONTACTCOLON

Prima serie.
Het geeft naar mijn mening een goed beeld van de wedstrijd.

Op #7 vind ik de arm dat links in beeld komt wel wat jammer. Ik weet niet in hoeverre je die evt gesneden hebt.
Foto 6 zou ik zo laten. De spelers die aan komen lopen zijn zeker van toegevoegde waarde.
"De weg naar succes is altijd onder constructie."

www.jeffreyvanbakel.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar