[Verzameltopic] Volleybal 2010/2011

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
firstgas
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 14 Feb 2005 12:53
WoonplaatsCOLON Tilburg

Charlie.P deed in een ander topic het voorstel net als voor voetbal een volleybal verzameltopic te beginnen.

Ook ik heb regelmatig "losse" plaatjes uit de volleybal competitie waarvoor je niet elke keer een ander topic aanmaakt. Jammer dat ze nooit hier terecht komen, want soms zijn er echt mooie zaken bij.

TS trapt normaal af. Zo ook nu met wat opnamen uit de A-league wedstrijd tussen Netwerk-STV en Langhenkel-HEC

14451

14450

14449

14448

14447

Edit: Grootte wat aangepast ;=))
Laatst gewijzigd door 1 op firstgas, in totaal 6 keer gewijzigd.
Een paar body's en wat lenzen in een tas maken me erg blij.
Anoniem 3

Mag best wat groter! :wink:

Zo:
[photoid]nummervandefoto[/photoid]
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

Ik vind dat er wel erg veel contrast in de foto's zit. Erg donker!
Ook mag je wel iets dichter op de actie zitten zoals bij foto 1, maar daar mis ik de aanvaller die de bal slaat.
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

Hierbij van mijn kant een paar foto's van de A league wedstrijd tussen Lycurgus - Rivium Rotterdam van afgelopen weekend.
Goed idee om een verzameltopic te starten. Wel jammer dat het seizoen bijna ten einde is. Nu nog de play-offs. Hopen dat Lycurgus ver gaat komen.
De stand op de ranglijst belooft veel goeds :wink: maar ze zijn er nog niet.

Graag jullie kritische blikken zodat we kunnen leren. Het is lastig om altijd maar gezichten in beeld te krijgen. Als je de aanvaller van voren fotografeert heb je kans dat de bal of een arm voor het gezicht zit. Fotografeer je de verdedigers (blok) heb je kans dat ze met hun gezicht voor de netband zitten (bijv. foto 1).

1#
Afbeelding

2#
Afbeelding

3#
Afbeelding

4#
Afbeelding

5#
Afbeelding

6#
Afbeelding

7#
Afbeelding
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
Gebruikers-avatar
Charlie.P
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 451
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2008 17:42
WoonplaatsCOLON Hasselt (NL)
CONTACTCOLON

@firstgas.
Het valt me op dat de actie bij de meeste vrij ver weg is, en dat er nog veel omheen zit. b.v. foto 2, hier bestaat de foto voor meer dan de helft uit de muur.
Misschien wat meer inzoomen om zo de actie te isoleren.
Foto 1 is wel een mooi moment, mooi strak 3 mansblok.

@emielepiel.
over het algemeen mooie serie. De eerte vind ik toch wel een mooie foto hoor, dichtgeknepen ogen, hoofd gedraaid, om maar niet die bal in hun gezicht te krijgen.
De 2e vind ik niet zo bijzonder, een beetje vlakke emotie van de spelers.
Voor de rest leuke acties.

Ik heb zelf enkele weken geleden de machtig mooie wedstrijd gefotografeerd van Landstede tegen Lycurgus.
Was een superspannende pot, en de zaal was lekker vol met mensen en een heerlijk sfeertje.
Landstede won op het nippertje met 3-2 van de nummer 2, terwijl ze toen zelf op de 4e plek stonden.
Dus het was op het einde een groot feest.

1. Die man die springt echt onwijs hoog! Dit was tijdens het inslaan, tijdens de wedstrijd heeft hij verder niet gespeeld

14692

2. Voorstelling van de teams aan het publiek. Prachtige zaal met erg veel licht.

14693

3. 1 mans blok, kleine moeite voor die lange mannen om daar langs te slaan..

14694

4. Vol in het blok geslagen, de aanvaller draaidt bij voorbaat zijn hoofd al weg, om niet die bal in zijn snufferd te krijgen.

14695

5. Buitenaanval, van bovenaf de grote wand gefotografeerd.

14696

6. De ontlading na het vallen van het laatste punt, en daarmee de winst voor Landstede.

14697

7. Na de wedstrijd word het publiek bedankt, even een rondje langs de tribunes.

14698

Groeten, Karel
_________________

Website : www.KPOfotografie.nl
Facebook : www.facebook.com/KarelPops
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar