[volleybal] Lycurgus - Dynamo

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

Tijdens deze wedstrijd heb ik deze foto geschoten. De rest van de foto's waren wel okay, maar ik wilde deze toch even laten zien.
Er is niet echt een plek om een op zich staande foto te plaatsen, vandaar maar een nieuw topic.

13959

[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
Anoniem 3

Voor mijn gevoel: nét te laat.
De hand van de smasher had boven of tegen de bal moeten zijn.
Het scheelt natuurlijk maar 100sten van seconden, maar toch.
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Jammer dat je niet dichterbij kon komen (38 meter), dan had je met jouw f2.8 een mooiere bokeh gehad.
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

Ik mocht niet in het veld staan......
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
Gebruikers-avatar
Charlie.P
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 451
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2008 17:42
WoonplaatsCOLON Hasselt (NL)
CONTACTCOLON

Leuke foto, wel nog even rechtzetten :wink: . Qua actie vind ik hem het net niet, de midspeler is veel te laat.
Ben benieuwd naar de rest van je foto's. Zo te zien in je Exif niet veel licht in die sporthal (ISO2500).
Heb je veel ruis moeten weghalen, of komt deze foto zo uit de camera?

Hoe komt je camera eigenlijk bij 38 meter? Het veld is 9 meter + nog een 4/5 meter vanaf de achterlijn tot aan de tribunes + dan nog eens bijna 20 meter ??
kan me niet voorstellen dat je zo ver weg stond?

Misschien een verzameltopic maken "Volleybal 2010/2011" :lol:, net als bij voetbal. Ik heb er ook nog wel een paar, maar om nu elke keer een nieuw topic hiervoor te maken :( .
Groeten, Karel
_________________

Website : www.KPOfotografie.nl
Facebook : www.facebook.com/KarelPops
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

ja, rechtzetten is niet echt mijn ding
Ik vind juist de aanvaller met passie de bal slaan. Je ziet mooi zijn gezicht. Dat het blok te laat is, is denk ik het verdienste van de aanvallende partij.
Qua ruis heb ik er niet al te veel aan gedaan. Ik schiet met een 7D en ik ben qua ruis wel tevreden over de prestaties. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je belicht.
De exif gegevens geven 38 meter aan. Kweet ook niet hoe de camera daar bij komt. Iemand?? Ook de andere foto's hebben een subject distance die groter is dan de daadwerkelijke afstand...

Een verzameltopic vind ik prima. Ik heb ook nog wel meer beelden. Zal er morgen een paar bij plaatsen.
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar