Red Bull en Vettel wereldkampioen 2010!

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
EOS20D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2005 07:29

Nadat het team van Red Bull racing twee weken terug op het circuit van Interlagos in Brazilië al de constructeurstitel binnen haalde greep Sebastian Vettel afgelopen zondag enigsinds verrassend de wereldtitel bij de rijders. De 23 jarige Duitser stond voor het laatste raceweekend op het schitterende Yas Marina circuit in Abu Dhabi nog op plek drie, maar wist de race op overtuigende wijze te winnen terwijl zijn grootste rivalen niet verder kwamen dan plek zeven en acht. Vettel is hiermee de jongste wereldkampioen ooit en grijpt de titel met 4 punten verschil en 5 raceoverwinningen in één van de spannendste Formule 1 seizoenen ooit.

Om het te 'vieren' hieronder een paar foto's van Vettel, dit seizoen gemaakt op diverse circuits:

1.Afbeelding
Sebastian Vettel tijdens een demonstratie met de bolide van vorig jaar, de RB5, op ons eigen Circuit Park Zandvoort in juni.

2.Afbeelding
De Red Bull op één van de mooiste circuits op de F1 kalender, het 7 kilomer lange Spa Francorchamps.

3.Afbeelding
Vettel stuurt de RB6 door de Rivage bocht in de Ardennen op Spa, afgelopen augustus tijdens de Grand Prix van België.

4.Afbeelding
De RB6 met Vettel zwaar oversturend op de kerbs in de "Seconda Variante" op het "Autodromo Nazionale Monza".

Hope you'll like 'em, meer autosport foto's op mijn site http://www.schimmel.webs.com

Groet, Edwin Schimmel

e.schimmel@live.nl
Wim_B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2010 15:47
WoonplaatsCOLON Heerhugowaard
CONTACTCOLON

Edwin,

Nette serie... Duidelijke scherpe foto's... Weinig op aan te merken. Ik heb wel wat commentaar op de volgorde en keuze van je foto's.

Het lijkt alsof je met deze serie een soorte ode aan Vettel en een overzicht van zijn seizoen wilt geven. Als dat de gedachte is achter de serie, heb ik een aantal kleine aantekeningen:
- Als eerste zou ik een andere volgorde aan de foto's geven. Ik zou juist eindigen met jouw eerste foto... Het komt over alsof hij juigt een daarmee de titel binnen heeft. Het hoogtepunt hoort volgens mij, als laatste. Een mooie foto dus om de serie te beeindigen.
- Als tweede zet je bij elke foto waar deze genomen is. Zonder deze commentaren, hadden ze allemaal op Zandvoort, Spa of Monza genomen kunnen zijn. Het is persoonlijk maar ik zou juist foto's gekozen hebben, waaruit ook de eigenheid van het circuit blijkt. Dan geef je een sterker beeld aan het seizoen en zijn triomftocht.
Het geeft ook een extra dimensie aan de werkzaamheden die jij geleverd hebt voor de foto's... Jij bent toch maar naar al die drie circuits geweest om je foto's daar te nemen. Dat maakt je onderscheidend van die serie foto's die gemaakt is op alleen Z'voort of Spa.

Ik heb even gekeken op je website en het aantal foto's wat daar staat is beperkt, dus weet niet of je collectie uitputtend genoeg is voor mijn tweede commentaar. Ondanks dat hoop ik dat je wat hebt aan mijn commentaar.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar