Classic TT Assen

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Flits73
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2008 21:08
WoonplaatsCOLON ASSEN
CONTACTCOLON

Een opname van een oud-wereldkampioen terug op Assen.
Iets bewerkt om de randverschijnselen te verdoezelen.
Afbeelding

Oh ja, mijn berichtenteller is ook gereset....
Groet, Arjan

Kijk ook es op mijn site www.ajhoman.com
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik weet het niet, wild wordt ik d'r in ieder geval niet zo van.
Vind er weinig inzitten. De bewerking is zeker aan de linkerkant niet geslaagd, want die motoren worden meer verdoezeld dan aan het zicht onttrokken door de regen.

Vind het standpunt ook te hoog. Je kunt ook net voor de pitsmuur op de startlijn gaan staan, is ook nog onderdeel van de pits, maar in ieder geval kun je dan al op een normale hoogte fotograferen.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Flits73
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2008 21:08
WoonplaatsCOLON ASSEN
CONTACTCOLON

@Jeroen,

Wild hoef je van mijn foto niet te worden, maar vind je tips wel opbouwend. Dank daarvoor!

Het blijft een uitdaging om daar mooie platen van rijdende motoren te schieten, we zijn in ontwikkeling...
Groet, Arjan

Kijk ook es op mijn site www.ajhoman.com
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

De foto is niet heel spannend, maar door je bewerking vind ik hem zelfs mislukt. Jij hebt geprobeerd dingen te verdoezelen, beter werkt het als je de aandacht naar de motor weer te leiden door middel van een licht vignet of zo. Wat heb je trouwens gedaan met de achtergrond, dit is geen lensblur toch?
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Flits73 schreefCOLON Wild hoef je van mijn foto niet te worden, maar vind je tips wel opbouwend. Dank daarvoor!
Kan wel zeggen dat het geweldig is, maar daar heb je niets aan als het ook niet zo is.
Gewoon blijven proberen, op een gegeven moment komt het wel een eind goed.

Heb het al bij veel mensen gezien dat ze gewoon even moeten doorbijten en na verloop van tijd gewoon fatsoenlijke resultaten halen.
Maar dat houd ook in dat je in het begin gewoon toch veel moet proberen en ook laten zien. En niet bang zijn om weer kritiek te krijgen.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
JSnakes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 929
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2009 14:10

bobvanduin schreefCOLONDe foto is niet heel spannend, maar door je bewerking vind ik hem zelfs mislukt. Jij hebt geprobeerd dingen te verdoezelen, beter werkt het als je de aandacht naar de motor weer te leiden door middel van een licht vignet of zo. Wat heb je trouwens gedaan met de achtergrond, dit is geen lensblur toch?
Het lijkt een beetje op extreme noisereduction ofzo? Je ziet ook geen detail meer in 't gras.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar