(laatste..) supportersactie BV Veendam

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

... en toen was het 20 mei 2010. Misschien wel de laatste actie van de supporters van BV Veendam. Er werden ca. 2000 handtekeningen aangeboden aan de wethouder van Veendam (zelf vergeten een handtekening te zetten. Te druk met fotograferen)
Een kleine impressie van de tocht van stadion "De Langeleegte" richting het gemeentehuis in het centrum van Veendam. Daar mochten 4 supporters met de wethouder om tafel zodat ze uitleg kregen over de situatie. Blijkt nu dat BV Veendam een ieder verkeerd voor heeft gelicht. Het gat blijkt nog groter te zijn dan werd aangegeven door het bestuur van de club. Nou, dat wordt rellen dacht ik nog, maar toen de wethouder zijn verhaal deed waren er enkel een paar dronken lui die wat tegensputterden (figuurlijk dan) en verder accepteerde iedereen het gelaten. Misschien wel omdat we allemaal weten wat er aan zit te komen. Er moet binnen 8 (ondertussen 7) dagen 4 ton op tafel komen om een sluitende begroting te hebben voor komend seizoen. Dit is absoluut terecht, want anders zit je begin volgens seizoen met hetzelfde gezeur. Dan maar beter nu opdoeken dan met 4 maanden weer deze hele molen door. Naja, genoeg gel*ld, de foto's.
Ik ben benieuwd of ik jullie kan laten verplaatsen in de actie. Ik heb bewust de serie met mijn 12-24 geschoten om lekker dicht op de 'actie' te zitten. Volgens mij ben ik hierin wel geslaagd..?

Emiel

1# Supporters bij het stadion verzamelen
Afbeelding

2# Met fakkels door de winkelstraat
Afbeelding

3# De toegestroomde supporters voor het gemeentehuis
Afbeelding

4# Samen werd er veel gezongen
Afbeelding

5# Initiatiefnemer van de actie overhandigd ca. 2000 handtekeningen aan de wethouder
Afbeelding

6# Om tafel met de wethouder om inzicht in de situatie te krijgen
Afbeelding

7# Na afloop werd er al weer druk gespeculeerd
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op Emielepiel, in totaal 8 keer gewijzigd.
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Enerzijds hoop ik dat de club voor jou behouden blijft. Anderzijds is het weer wel heeeeeel ver rijden :lol: Maar dat is eigenbelang.

Ik herken de beelden. Stuk voor stuk. Iets meer dan een half jaar geleden maakte ik dezelfde. Ik hoop dat het in Veendam ook goed gaat komen, maar dit soort dingen valt op het laatste moment vaak nog net goed uit (Haarlem uitgezonderd), hopen dat Veendam niet hetzelfde lot als Haarlem beschoren is.

Je had behoorlijk wat last van het tegenlicht aan de flares te zien, maar vind #4 wel heel typerend; een schreeuwende supporter uitgedost in de clubkleuren met een biertje in de hand
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

fotojeroen schreefCOLONEnerzijds hoop ik dat de club voor jou behouden blijft. Anderzijds is het weer wel heeeeeel ver rijden :lol: Maar dat is eigenbelang.
Maar wel altijd gezellig :wink: En anders weet je me wel te vinden!
fotojeroen schreefCOLONJe had behoorlijk wat last van het tegenlicht aan de flares te zien, maar vind #4 wel heel typerend; een schreeuwende supporter uitgedost in de clubkleuren met een biertje in de hand
Ik had geopperd om eerst snel naar het gemeentehuis te lopen om vervolgens naar het stadion te lopen. De wethouder wilde dat niet en denk dat de ca. 250 supporters er ook niet zo blij mee waren. Ik nog uitleggen dat we dan mooiere foto's kregen, maar ik kreeg ze niet mee.... :evil:
Tegenlicht, tja, gelukkig had ik mijn flitster erop gezet, anders was het helemaal niets geworden.
Je tip om er tussen te gaan staan heeft me toch op het laatst doen besluiten om de 12-24 erop te zetten ipv de 24-105. Ik ben erg blij dat ik dat gedaan heb. Thanx!
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
Gebruikers-avatar
RBteR
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 140
GeregistreerdCOLON 17 Nov 2009 19:34
WoonplaatsCOLON Roden

foto 3 vind ik fantastisch sfeer weergeven en dat komt door die kleine man die in volledig Veendam tenue staat. Zijn uitdrukking zegt genoeg. Ik hoop dat Veendam blijft bestaan. FC Groningen moet maar opstaan en een samenwerking aangaan.
alles komt altijd goed, DDWW
Gebruikers-avatar
Lenjan
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2009 02:55
WoonplaatsCOLON Hoogezand
CONTACTCOLON

Prima serie. Had al aardig wat foto's gezien van de optocht (actafotografie en 112groningen). Goede keus om voor de groothoek te gaan.

Woensdag nog op het veld achter het stadion geweest bij Veendam 1894 voor de beslissingswedstrijd om het kampioenschap in de 3 klassen C tussen ASVB en Hoogezand. Helaas door Hoogezand verloren. Ondanks dat ik zelden bij de BV Veendam kom hoop ik toch dat het nog goed gaat komen.
[size=75]40D, 400D, 50 F1.8, 85 F1.8, 100 F2.8 macro, 70-200 F4 L IS, 70-200 F2.8 L, 24-105 F4 L IS, 10-22 f/3.5-4.5, Sigma 150-500 F5-6.3 OS.[/size]
Gebruikers-avatar
Drikusniet
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 21 Dec 2009 23:29
WoonplaatsCOLON Veendam

Mooie serie, en het is inderdaad jammer voor de fans persoonlijk dat BV Veendam er niet meer is.

Maar ik vindt het wel best zo, vele gemeenschapsgeld moet erbij, en ondertussen betalen wij maar steeds meer gemeentebelasting, die ik veel liever besteed aan bijv het gewoon normaal schoonmaken van een gymlokaal, want daar is nu geen geld meer voor. :cry: En dan ook nog de grootheidswaanzin dat de N33 maar even moe(s)t worden omgelegd omdat er daar zo nodig een nieuw stadion moest komen. :shock: Die miljoenen kunnen veel beter worden besteed.
En ja, ik ben geen voetballiefhebber, zolang ik moet betalen voor een andermans zijn hobby.
Een goede techneut is nou eenmaal eigenwijs
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Het is inmiddels 2013 en het heeft allemaal niet mogen baten. Vandaag officieel het failliesement uitgesproken.
Net de persconferentie zitten kijken. Toch wel jammer.

Zeker ook omdat ik misschien een belofte niet kan inlossen. Ik zou dit seizoen nog naar Veendam komen om voetbal te kijken.
Heeeeeeel misschien dat er 1 april nog gespeeld wordt. Zo ja, dan reizen we met een twee man sterke delegatie af naar het hoge noorden!!
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

Tja.... wat moet ik zeggen.....
Als er gevoetbald wordt maandag ben je welkom Jeroen!!
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
Anoniem 4

fotojeroen schreefCOLONHeeeeeeel misschien dat er 1 april nog gespeeld wordt. Zo ja, dan reizen we met een twee man sterke delegatie af naar het hoge noorden!!
Pas maar op dat er dan geen spandoek hangt: 1 april
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

1 april kan best zijn, maar of het grappig is is een tweede..
Jammer voor degenen die er waarde aan hechten..
... Spiegel-Werk ...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar