Tour de France - Ouddorp

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ferry Passchier
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 329
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2015 13:39
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Zoals jullie vast niet ontgaan is was afgelopen zondag de 2e etappe van de Tour de France.
Een paar fietsmaatjes van me waren dat weekend op een camping in Ouddorp en ik had afgesproken om ook daar te komen kijken naar de tocht der tochten. Achteraf gezien hadden we wellicht een betere plek kunnen vinden, want de lading rotweer die we over ons heen hebben gekregen wist de lol er in de aanloop naartoe flink uit te halen. Maar goed, je blijft toch wachten en komt dan thuis met onder andere onderstaande foto's:
#1
Afbeelding
Een leuke impressie van toen het allemaal nog mee viel. Later zou het veel harder gaan regenen.

#2
Afbeelding
Tijdens de lichte regenval schuilen mensen onder de bomen

#3
Afbeelding
De karavaan is gearriveerd. Kinderen snellen er op af om er ter plekke achter te komen dat voor niets de zon op gaat. Een halve minuut na deze foto begon het zo ontzettend te stortregenen dat ik de auto ben ingevlucht.

#4
Afbeelding
Daar zijn de dan; de mannen van staal! De kopgroep heeft het tempo er lekker inzitten. Ze komen hier voorbij met een gangetje of 40 a 45 km/u.

#5
Afbeelding
Jammer dat het zo snel gaat, want had graag wat meer diversiteit in de foto's van de renners zelf gekregen, maar daar had ik niet genoeg tijd voor.

#6
Afbeelding
Toen het tweede peloton arriveerde was het inmiddels gestopt met regenen en begon de zon weer langzaam door te breken.

#7
Afbeelding
De laatste achterblijvers.

#8
Afbeelding
En toen de rijders allemaal eenmaal voorbij waren brak de zon helemaal door en hebben we heerlijk in het zonnetje op een groot scherm naar de finish gekeken.

Tot zover dit beknopte verslag :)
maximus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2009 16:52
CONTACTCOLON

Ben die dag ook in de weer geweest (foto's komen nog), heb mazzel gehad en alleen droog weer.

Vind het super mooie foto's! Wielrennen is een sport van het afzien, wie het meest kan leiden en de toegankelijkheid. Vooral dankzij de regen zie je dat erg goed af aan je foto's!
It's not the quality of the pots that makes food taste good
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Leuke serie. Alleen foto 3 zegt mij helemaal niets. Die had er voor mij uit mogen blijven. De laatste foto lijkt mij heel erg verscherpt wat ik meestal niet mooi vind maar dat aan deze foto wel iets aparts geeft. De foto's waar je de regen goed op ziet vind ik het mooist!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar