Dirtkings Assen

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D!ck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 666
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 09:26
WoonplaatsCOLON Assen
CONTACTCOLON

Zondag was de editie van Dirtkings.

Dit is de eerste keer dat ik een niet gemotoriseerde sport fotografeer.
Ik hoor graag wat jullie hier van vinden. Zelf vind ik ze goed gelukt.

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

#4
Afbeelding

#5
Afbeelding
Kritiek graag opbouwend ;)
En wat er (wel) goed gaat hoor ik graag

Eos 80D

kijk ook op http://www.dick-bosman.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

leuke serie, je ziet de vermoeidheid op de gezichten :lol:
fototechnisch gezien vind ik
1. liever een kwartslag naar links gedraaid, was je dat hek kwijt geweest en hadden de lopers er 'helemaal' op gestaan. Nu worden arm en schouder afgesneden. wel mooi om te zien hoe in de achtergrond andere deelnemers door het water gaan.
2. leuke plaat, jammer dat de man links er maar half opstaat, leidt af vind ik
3. is volgens mij onscherp en de vrouw links op de foto leidt ook weer af, croppen is hier een optie
4. mooie sfeerplaat, vermoeidheid en modder, tekenend voor de loop
5. met opzet 'scheef' genomen ? het moment is wel goed maar hier had ik liever de hele man erop zien staan. Waar komt hij terecht ?

Hoop dat je wat met de feedback kan.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
D!ck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 666
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 09:26
WoonplaatsCOLON Assen
CONTACTCOLON

Ik kan wel wat met de feedback ja.
Even een paar dingen verklaren ;)

1:
Toch onverwacht er erg dicht op kunnen staan. En dit was het groepje dat ik beloofde wat te gaan volgen. Zelf de eerste 3 hindernissen mee gerend. Daarna maar opwachten.
Dus toen ik daar aan kwam waren zei al een paar meter van de kant.

5: is niet geheel met opzet scheef. Maar na het recht zetten vond ik scheef toch wat meer dynamiek mee hebben.
De man valt overigens in het water. had hier niet op gerekend. Wou graag een moment pakken waarop hij met zn hand een van de stokken bovenin zou grijpen.

(4 is ook mijn mooiste plaat)

Volgend jaar zou dit weer op het programma staan. Misschien ook eens kijken of er iets gelijks in de buurt gaat komen.
Zal volgende keer wat meer letten op de compositie. Maar dat vind ik op het moment van schieten wel lastig.

Bedankt voor het kijken en de feedback
Kritiek graag opbouwend ;)
En wat er (wel) goed gaat hoor ik graag

Eos 80D

kijk ook op http://www.dick-bosman.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar