Cascaderun 2014

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Arnold1984
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2013 16:59
WoonplaatsCOLON Hoogeveen

Het jaarlijkse evenement van Hoogeveen. En gelukkig altijd goed weer !

1:
Afbeelding

2:
Afbeelding

3:
Afbeelding

4:
Afbeelding

5:
Afbeelding

7:
Afbeelding

8:
Afbeelding
Foto's waar je oud op staat moet je bewaren. Daarmee kan je over 10 jaar bewijzen dat je niks veranderd bent.
Gebruikers-avatar
Jaap Koole
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
WoonplaatsCOLON Bleiswijk

De eerste vind ik gelijk de beste! Alleen jammer dat de voeten er niet helemaal op staan.

Een aantal foto's staat niet recht; is dat bewust gedaan?
Groeten, Jaap
Gebruikers-avatar
Arnold1984
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2013 16:59
WoonplaatsCOLON Hoogeveen

Bij nr 4 en 7 is dit wel bewust(er) gedaan.

Even wat uitproberen omdat ik anders teveel dezelfde soort foto's had, dit was in 2013 toch wel het geval.
Daarom ook de keuze om deze foto's op dit forum te zetten.

Dit jaar heb ik de fout gemaakt door teveel op andere locaties te staan. Door de drukte waren de betere plekken al bezet of was er slecht zicht op de lopers. Voordeel is wel dat ik hier volgend jaar rekening mee moet houden en moet blijven waar ik eerst stond.

1x in per ....minuten heb ik geprobeerd dit af te wisselen. Kon ik niet teveel doen omdat ik ook voor voor mijn collega's/vrienden/kennissen foto's aan het maken was.

Ben nog een beetje zoekende op het maken van afwisselende foto's van hardlopers.

Afbeelding
Foto's waar je oud op staat moet je bewaren. Daarmee kan je over 10 jaar bewijzen dat je niks veranderd bent.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar