Badminton, Dutch Open

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
shuttle-shooter
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2013 22:14

In de week van 8-13 oktober werd er in Almere een groots badminton toernooi gehouden, genaamd Yonex Dutch Open.
Veel nationale en internationale toppers doen hier aan mee. Hierbij een hele kleine selectie. Meer foto's staan op mijn website.

Commentaar is uiteraard welkom.

Foto 1:
Als je de stand van de voeten ziet kan je je voorstellen dat er regelmatig blessures zijn...

41643

Foto 2:
Klaar om de service te ontvangen

41644

Foto 3:
Concentratie

41645

Foto 4:
Netspel

41646

Foto 5:
De heer heeft net de shuttle geslagen en hangt nog boven zijn dame.

41647

Foto 6:
Dicky Palyama (9-voudig Nederlands kampioen) speelt zijn afscheidswedstrijd, met op zijn rug mijn website :)

41648

Foto 7:
Dicky Palyma met dochter op zijn arm ontvangt een staande ovatie van het publiek. Op dat moment kreeg ik toch ook wel een brok in mijn keel :wink:

41649

Foto 8:
Vreugde bij de Indonesische mannen die zich plaatsen voor de finale

41650

Foto 9: Een overzichtsfoto van de finaledag. De partijen worden dan op 1 baan gespeeld (rest vd week op 4 banen) waarbij het vak voor de fotografen langs de baan met tape is aangegeven.

41651

Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Foto 5 natuurlijk :p. Wat een heerlijke plaat!
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 905
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2008 16:59
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

inderdaad, foto 5 is geweldig, maar ook de rest van de serie mag er zijn. Die zit er heel netjes en verzorgd uit.
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

knap vastgelegd Rene, zo'n snelle sport dat badminton.
foto 5 is inderdaad een prachtig moment maar 2 en 3 vind ik ook mooi vanwege de zwarte achtergrond, waarbij de speelsters mooi afsteken.
de afsluiter doet het ook goed in je serie, top !
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Road8 schreefCOLONknap vastgelegd Rene, zo'n snelle sport dat badminton.
foto 5 is inderdaad een prachtig moment maar 2 en 3 vind ik ook mooi vanwege de zwarte achtergrond, waarbij de speelsters mooi afsteken.
de afsluiter doet het ook goed in je serie, top !
Precies
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
shuttle-shooter
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2013 22:14

Bedankt voor de reacties. Het is inderdaad een hele snelle sport en het licht in sommige sporthallen is vaak slecht.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar