Bungee Scheveningen

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
BigZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2010 15:21

Hallo,

Wat bungee foto's tijdens de eerste warme dag van 2013. Scheveningen trekt altijd veel bezoek en de bungee toren blijft een leuke trekpleister. Een wat andere insteek dan de standaard bungee foto's. Ik heb de foto's zodanig bewerkt dat de lege ruimte het gevoel van het onbekende benadrukt. Geen lucht, geen bodem....... een sprong in het onbekende.

37258

37259

37260

37261

37262

37264

37265

Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Leuke serie foto's. Alleen dat wit vind ik nog even een twijfeltje. Maar het geeft een heel leuk effect zo.
De eerste mag wat mij betreft weg uit de fotoserie. Voegt weinig toe. De laatste geeft ook weinig spanning. Je ziet, dat het elastiek op spanning zit. De sprong is dus gelukt.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Of de witte achtergrond het voor mij een meerwaarde geeft weet ik ook niet... mogelijk dat een lichte tekening van lucht het net iets meer had gegeven.
Qua serie bestaat hij eigenlijk uit net wat teveel foto's... Die eerste past er qua beeld minder bij, maar ik snap dat je die erbij doet. Dan tweemaal de man in het bakje, had die tweede waarin hij lachend opzij kijkt (naar zijn vrienden waarschijnlijk) dan weggelaten... die eerste geeft namelijk een concentratie op de sprong.
Bij de sprong zou de afzetfoto er dan denk ik ook vanaf kunnen.
Gebruikers-avatar
BigZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2010 15:21

Bedankt voor de reacties.

Ik kan me vinden in de commentaren rondom de serie. Kan inderdaad wat strakker door het aantal te beperken. Wat betreft de tekening in de lucht blijft het een kwestie van smaak denk ik. Er zat heel weinig tekening in de lucht rond het tijdstip van de foto's. Heb juist de overblijvende tekening uit de lucht laten vervagen om het idee van leegte te benadrukken en de aandacht op de springer te vestigen. Denk dat de een na laatste foto op een ruw canvas super zal staan.

Groeten,

BigZ
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Bij je ene laatste foto vind ik de witte achtergrond wel tot zijn recht komen.
Alleen had ik het rode stukje bovenin er vanaf gehaald.
Dat had de foto in mijn ogen net wat meer spanning gegeven en passen bij jouw bedoeling.
Een sprong in het onbekende. Je ziet dan immers niet meer hoe lang het elastiek is.
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
BigZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2010 15:21

Peter,

Dank je wel voor de tip.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar