Nationaal Open Golf 2012 - Golfclub De Pan

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
marcedwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 736
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2008 20:58
WoonplaatsCOLON Zeist

Afbeelding
Anne van Dam

Afbeelding
Elise Boehmer

Afbeelding
Winnares Ileen Domela Nieuwenhuis, vlak na de winst

Afbeelding
Michelle Naafs

Afbeelding
Michelle Naafs

Afbeelding
Winnares Ileen Domela Nieuwenhuis, vlak na de winst

Afbeelding
Ralph Miller
Laatst gewijzigd door 3 op marcedwin, in totaal 13 keer gewijzigd.
Tsja, wat moet hier nu weer voor zinnigs voor zo'n oude knar.
Anoniem 3

Buiten de laatste: strakke foto's. :lol: :wink:
wernerfotografie

Mooie fotos, maar mis toch paar dingen als ik denk aan golf fotos. Zie dat je heel veel closeups hebt van felicitaties, concentratie en afwachtende personen.

- Foto 1: mooie geconcentrende blik maar mis de club in beeld.(achtergrond die je weinig aan in deze omstandigheden)

- Foto 2: Tsja, OK compesitie maar doet me weinig.. Kon net zo goed een andere sport zijn.

- Foto 3: Doet me persoonlijk ook weinig en zie ik ook niks terug van in het golf

- Foto 4: Beetje krap boven en onder maar wel leuk, mooi dat je hier ook het balletje in de foto ziet

- Foto 5: Leuke foto, had liefst balletje nog in beeld gezien....

- Foto 6: Tsja.... same as 2 en 3

- Foto 7: ondanks geen mooie dame wel de mooiste actie foto van allemaal. Mooi opspattend gras ook :D

Als je een hele kleine registratie wil laten zien van het Toernooi dan is het prima gelukt, als je wat golfers in actie vast wou leggen, dan vind ik dat je teveel de poespas er omheen hebt vastgelegd. Vast en zeker meer actie gezien dan dat je hier heb neer gezet. (putting shots? bunker shots? afslaan shots (buiten de laatste om ) viering van geslaagde puts etc....

Hoop dat je hier wat mee kan.

Groeten Werner
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar