Fly!

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
cornelus079
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1665
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2004 10:04
WoonplaatsCOLON Maastricht
CONTACTCOLON

Enkele opnamen geschoten tijden de springwedstrijden op Zangersheide te Lanaken (B) in deptember jl.
Groeten Gerard.

1.

33744

2.

33745

Gerard.
De natuur verveelt nooit! http://fotogerard.jalbum.net/
Canon EOS 7D, Tamron 17-50/2,8 XR DI LD + 28-75/2,8 XR DI LD, Canon 100mm 2.8 Macro USM, Sigma 150-600C, Canon 70-300 IS USM, speedlite 420 EX, 580EX, Ringlite 14EX
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik vind de foto's niet op het juiste moment genomen, mooier zou zijn als je afdrukt net na de afzet wanneer het paard met de voorbenen boven de sprong zit.
Over de omgevingsdrukte ga ik niets zeggen, het is vrijwel onmogelijk foto's te maken op een concours waar je geen reclame, mensen, vlaggen of andere dingen op de foto krijgt.
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
MaartenK
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2005 23:08
WoonplaatsCOLON Enschede

Veel mensen vinden het inderdaad mooier als je de sprong in een wat eerdere fase in beeld brengt, vlak na de afzet.
Toch vind ik de tweede foto best mooi. Je kan ook een korte beeldreeks van de sprong maken, dan kan je achteraf de mooiste uitkiezen.
Om van de rommel af te komen rondom de hindernis kan je het beste flink inzoomen.
Op de eerste foto kan dat hele gebeuren rechts met vlag en die andere hindernis (?) helemaal worden weggesneden.
Perfect wordt het dan niet maar het kan wel een stuk beter.
EOS 7D, Tokina 11-16mm f/2.8, EF-S17-55mm f/2.8 IS USM, EF-S 60mm f/2.8 USM Macro, EF 70-200mm f/2.8L USM, EF 400mm f/5.6L USM, 430EX
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar