MLB Honkbal: Arizona Diamondback

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Robbert L.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 218
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2005 16:32
CONTACTCOLON

De afgelopen twee weken hebben we een trip gemaakt die eindigde in Phoenix (lekker warm!). De hoofdreden was honkbal en we hebben de laatste 3 dagen de avonden dan ook heerlijk doorgebracht in het stadion (met airconditioning) van de Arizona Diamondbacks. Uiteraard had ik mijn camera weer bij me en de nodige foto's gemaakt.

Voor de foto's ben je natuurlijk erg afhankelijk van de plaatsen op de tribune (en het publiek dat voor je neus opstaat). De eerste twee dagen zaten we in het rechts- en linksveld na het eerste en derde honk - iets verder af, maar nog steeds goede plaatsen (zeker voor 25 dollar). De laatste dag zaten we in het infield voor het eerste honk (stukje duurder (100 dollar), maar ook veel betere plek om te fotograferen).

Uiteindelijk zijn er best een aantal foto's uitgekomen waar ik tevreden over ben.

1. Het stadion

30323

2. Dubbelspel

30324

3. Upton

30325

4. Barehanded play

30326

5. Vallend gooien (lijkt makkelijker dan het is)

30327

6. Succesvol opbreken dubbelspel (lekker late sliding)

30328

7. Tatman ;-)

30329

8. Montero swingt door

30330

9. Scutaro pakt een hoge aangooi

30331

10. Sliding home

30332

11. LeMahieu kan het ook zonder balans

30333

12. Tatman weer met een bunt

30334

13. Contact (en hoinkslag)

30335

14. Contact (en een nul)

30336

15. Contact (en honkslag)

30337

Eos 50D / Canon 18-85 IS / Sigma 70-200/2.8 / Sigma 10 - 20

Ik blijf het proberen...
Gebruikers-avatar
gerardspaans
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2012 19:49
WoonplaatsCOLON Heerhugowaard
CONTACTCOLON

Nice
Blijft moeilijk die avondwedstrijden.
8wk geleden in New York geweest bij de Yankees en de Metz maar geen bevredigend resultaat met de 7D en 24-105.
De 70 -200 2.8 maar thuis gelaten je weet maar nooit bronx
Ook toevallig tegen de Diamand Backs
Heb je nog meer Honkbal foto''s op deze site staan?

vr grt Gerard Spaans
Robbert L.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 218
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2005 16:32
CONTACTCOLON

De Yankees: nu ben ik jaloers! Ik ben daar een paar jaar geleden geweest en wil graag nog een keer terug. Wat betreft de Bronx maak ik me minder zorgen: na de wedstrijd meteen meelopen met de rest van de toeschouwers en in de metro stappen (dan komt het hopelijk wel goed).

Ik heb mijn foto's wel met 200mm 2.8 genomen, maar met extender erbij schiet je dan nog op ISO 640 en hoger. Er zijn stadions waar het licht veel beter is dan andere stadions (Arizona had ik b.v. ISO 1000 nodig terwijl in LA 800 genoeg was).

Als het goed is staan er ook wel foto's van vorige trips naar de USA op het forum, maar ik kan ze niet zo snel vinden. Misschien dat ze te 'oud' zijn...

Robbert
Eos 50D / Canon 18-85 IS / Sigma 70-200/2.8 / Sigma 10 - 20

Ik blijf het proberen...
Gebruikers-avatar
Voske
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 235
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2006 19:34
WoonplaatsCOLON omgeving rotterdam

Ik vind ze heel gaaf! Leuk onderwerp ook
Gebruikers-avatar
xiphias
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 1348
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 07:03
WoonplaatsCOLON EHHW
CONTACTCOLON

Mooie serie, paar goeie momenten. Blijft lastig vanaf tribune en een avond wedstrijd. Veld wel goed uitgelicht maar toch niet genoeg als met daglicht. Nu redelijk wat bewegings onscherpte vooral bij foto 11 wat storend die voeten. Zou die foto ook wat strakker croppen.

Laatste keer MLB voor mij was 2009 Grapefruit League Marlins vs Phillies, toen vanuit de Marlins dug-out gefotografeerd.

Nu off season in NL tot EK, zal binnenkort even wat HHW en Holland Series online gooien.

Hier nog linkje naar mijn oude honkbal tip topic:
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 2&p=941129" onclick="window.open(this.href);return false;

Keep up the good work.

-XiP
XiPHiAS Photography | GoPro Blog | Blog | USA Sport Fotografie

Sportfotograaf, levensgevaarlijk!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar