Jungola, de grote kas (Wildlands adventure Zoo Emmen) deel2

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

De grote kas van Jungola (olifanten binnenverblijf, vogels, diverse (half)apen soorten, bootje varen, klauteren, het warm hebben.... is al een heel stuk ingevuld. Als je binnenkomt kom je als je via de route hebt gelopen aan de rechterkant van de kas binnen....

1.
Afbeelding

Dit impliceert dat als je niet de parkroute hebt gevolgd je aan de linkerkant binnenkomt....

2.
Afbeelding

In deze ruimte heb ik (er waren nog geen blaasgevallen) ruim een kwartier doorgebracht met een doekje en de camera....

Volg je dan de route naar rechts, dan is het eerste wat je tegenkomt (niet te missen)

3.
Afbeelding

Deze toko was erg dicht. Ik ben benieuwd hoe hij er open uitziet op 25 maart aanstaande... in elk geval ben ik niet van de claustrofobie, dus moest er ook een binnenfoto gemaakt worden

4.
Afbeelding

Ik heb hier geen vogels gezien, dus door naar de maki's. Deze waren zeker aanwezig. En ze begonnen al te wennen. Mooi was, dat er ook een mamma rondliep met een tweeling (was die nacht geboren!!)

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Hier heb ik overigens nog weer ruim een kwartier moeten wachten tot mijn 100-400 geacclimatiseerd was....

Verder waren apen alleen te zien in de gangen naar hun verblijf. Niet in hun verblijf. De andere apen moesten dus nog duidelijk wennen....
Vandaar dat de rest van de foto's geen beesten bevat en de 17-40 weer gebruikt is.

7. De Rimbula
Afbeelding

8. Wachtrij voor jungle vaart over de Rimbula
Afbeelding

9. Andere wachtrij
Afbeelding

In de kas zijn best wel leuke foto's te maken....

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

En nog een overzichtsplaatje van het binnenverblijf van de fantjes

12.
Afbeelding

Voor zover een impressie....
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Dank voor je impressie! Mooi beelden, en ze tonen goed: Dat wordt heel mooi. Maar is duidelijk nog in ontwikkeling...
Voordeel is dat het nu nog niet zo druk eas vermoed ik.
Apple fan, Canon volger...
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Idd dank voor je preview foto's ;)

Ben benieuwd hoe het eindresultaat eruit gaat zien. Het is heel wat anders dan wat het was.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Als het goed is, is het allemaal klaar op 25 maart. Ik kan me voorstellen dat het wat langer duurt voor begroeiing helemaal klaar is :D
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar