Met de vrouw en kind in het bos

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Sjors30
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2016 08:16

Afgelopen zaterdag voor het eerst mijn nieuwe Canon 750D kunnen proberen. En in deze tijd van het jaar, met mijn vrouw en kind in het bos, was het beste moment om het te gaan doen.
Dit is ook de eerste foto die ik plaats op dit forum. Ik sta zeker open voor feedback en verbeterpunten. :)

Afbeelding
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

De vrouw op zich staat er aardig op en het bos op zich ook maar de compositie zo samen vind ik niet geslaagd.
Sjors30
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2016 08:16

Ok bedankt voor je reactie. En wat had je anders gezien?
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Je maakt geen gebruik van die lange laan. Ik denk dat dat het is. Als je vrouw een kwartslag gedraaid had gestaan, of jij nou rechts was gaan staan of waar je nu staat, had je waarschijnlijk een evenwichtiger geheel gehad. Dus of je vrouw naar je toe lopen (en de pose vind ik niet onaardig) of je vrouw van links naar rechts laten lopen IN de laan :)
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik snap het commentaar, maar vind de foto in deze uitvoering ook wel mooi. Doordat de laan niet zichtbaar is, komt de vrouw echt in het centrum te staan en ligt de focus letterlijk en figuurlijk op haar. Ik vind het een erg mooie foto.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 3

Ik kan deze foto ook wel waarderen. Je vrouw met kind staan mooi centraal in de herfstlaan.
Deze moet je zeker goed bewaren.

PS: ik zou de titel veranderen in:
Met mijn vrouw en kind in het bos.
Sjors30
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2016 08:16

:D
Bedankt voor het uitleg en de complimenten. Ik heb in deze zelfde reeks nog een foto die meer richting de kritiek punten komt om de o.a. de diepte iets meer te laten zien.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
nis
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2016 07:57
WoonplaatsCOLON zuidhof

Nice picture, met haar kleding look style staat ze er mooi erby met haar houding.
Probeer next time haar van wat dichterby te fotograferen, zodat zy groter in beeld staat waardoor ze nog meer aandacht krygt. De achtergrond omgeving leiden beetje af.
I PHOTOGRAPH ON THE STREET AND IN THE DIFFERENT BLOCKZ.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar