Spring!

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Afbeelding

Vond dit wel vrij aardig. Ben benieuwd of jullie hier iets mee kunnen.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
RReuser
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 548
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013 11:35
WoonplaatsCOLON Land van Maas&Waal
CONTACTCOLON

Uhh.... ik heb het altijd een beetje lastig met abstracte kunst ;)
Ik moet toegeven dat deze weer eens helemaal anders is en dus apart.
Ik zie er een deel van een gezicht in :)
Groet, Richard



Life is like a camera.
Just focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don't turn out – take another shot.

http://www.flickr.com/photos/totallybananas/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Ik nu ook :)

Ik heb alleen het probleem dat ik weet WAT ik gefotografeerd heb. Tijdens het bewerken kwam de titel in beeld :) Let overigens niet op de bestandsnaam. Afgelopen zaterdag weer LR geinstalleerd. Export-instellingen zijn nog niet helemaaaaaaaal jedat :)

Overigens is deze foto gemaakt door 7 filters (en ik weet niet meer welke) toe te passen in NIK color efex pro4.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar