Commentaar t.a.v. de opdracht van de maand Oktober 2011

De maandelijkse wedstrijd om de beste foto's. Voor de leden en door de leden.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Wedstrijdleiding

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's. Bovendien zijn er huisregels over het deelnemen aan de fotowedstrijd.
Gebruikers-avatar
IMS
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2011 09:01
CONTACTCOLON

@Ronald: Iedereen heeft denk ik zo zijn of haar eigen manier van interpreteren. De één zal een thema misschien heel letterlijk opvatten, de ander zal iets doen met de associaties die een thema bij hem of haar oproept. Ik vind het juist wel leuk om te zien hoe anderen iets interpreteren.

Ik heb na wat aarzelen (veel mooie foto's!) gekozen voor nr.07. Deze vond ik van het begin af aan al heel mooi door de compositie, het licht op de paddestoelen maar ook het groen van het mos en de bomen eromheen.
In 2011 gestart met EOS 1000D en EF-S 18-55mm. Vrij snel daarna EF-S 17-85mm IS USM aangeschaft. Na een jaar Tamron 70-300mm Di VC USD erbij gekocht. In september 2013 defecte 17-85mm vervangen door EF-S 15-85mm.
Gebruikers-avatar
XiaoBianZi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 424
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2007 20:06
WoonplaatsCOLON Veenendaal/Yangshuo

@vorige 4 reacties:

Ik ben het met jullie eens hoor. Iedereen kan en mag een thema op z'n eigen manier opvatten en ik heb er ook totaal geen probleem mee, maar ik vond het wat frappant dat iemand uit de wedstrijdleiding het geen herfstsfeer foto vind, maar er toch op stemt, dus toen was ik wel benieuwd naar de beweegredenen.

Blijft een prachtfoto en ik geloof meteen dat de voorgrond alleen in de herfst bloeit, maar ik hoop dat jullie m'n punt snappen.

Groetsels,

Ronald.
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Jeldo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 419
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2010 14:39

Jemig ook ik vond het heel moeilijk maar uiteindelijk een keuze kunnen maken.
Foto 26 vind ik de mooiste!
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Proficiat aan de winnaars van de fotowedstrijd mbt de maand oktober!!!!!!! :D :D :D
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
XiaoBianZi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 424
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2007 20:06
WoonplaatsCOLON Veenendaal/Yangshuo

Van harte gefeliciteerd. Prachtige foto's!
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Gebruikers-avatar
zweuds
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2949
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011 09:13
WoonplaatsCOLON Landgraaf
CONTACTCOLON

Ik wil iedereen bedanken voor de reacties op de foto(s) en een bijzondere dank voor iedereen die op mijn foto gestemd heeft.
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein

https://www.flickr.com/photos/131692809@N07/
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar