Commentaar op de fotowedstrijd van november 2012

De maandelijkse wedstrijd om de beste foto's. Voor de leden en door de leden.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Wedstrijdleiding

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's. Bovendien zijn er huisregels over het deelnemen aan de fotowedstrijd.
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Oké nou vooruit, ga maar een poosje in de hoek staan dan :)
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Mag ik er nu uitkomen.....................? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jullie mogen in ieder geval je stem uitbrengen hier: http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 4&t=105137" onclick="window.open(this.href);return false;


Jo :wink:
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

25 inzendingen, en toch vond ik de keuze niet moeilijk. Twee steken er echt bovenuit, heb dan maar gekozen voor de minst bewerkte.
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Idd 2 die er wel bovenuit lijken te steken.
Zelf heb ik gekozen voor een foto wat karakter en leven uitstraalt.
Daar waren er meerdere van, maar toch een keus gemaakt.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Nog 2 dagen om je stem uit te brengen!!!!!!
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

De winnaars van de opdracht van de maand november zijn bekend!!!!!
Ga naar:

http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 4&t=105137" onclick="window.open(this.href);return false;


Maar het volgende moet me toch even van het hart.
Ik ben sinds 2008 lid van dit forum.
Was een enthousiaste poster en ben dat imo nog steeds.
Iemand binnen dit forum vond dat ik een taak achter de schermen moest krijgen.
Heb ik na aarzeling(wist niet of ik daar goed genoeg voor was) toegezegd.
Doe dit met (al zeg ik het zelf :oops: :oops: ) met voldoende toewijding.

We hebben geconstateerd dat de animo binnen het forum en dan specifiek mbt de wedstrijd behoorlijk gedaald is. Hebben ook geprobeerd te ontdekken waar de knelpunten lagen en zijn positief aan de slag gegaan om de wedstrijd weer meer glans te kunnen geven.
E.e.a. heeft geresulteerd in het feit dat ieder forumlid 2 foto's voor de wedstrijd mocht inzenden.
Misschien moet de zaak nog warm draaien maar echt meer inzendingen zijn er niet!
In de 10 dagen dat er gestemd kon worden, heb ik ook hier een por in de rug proberen te geven.
Het resultaat: 68 personen die zich geroepen voelden om een stem op een inzending uit te brengen (nog minder dan de afgelopen maanden)
Kom op dames en heren forummers. Een bezoekje aan het wedstrijdtopic en het uit brengen van een uiteindelijke stem kost nog géén half minuutje.
Op deze wijze is het voor niemand leuk meer vooral voor de fotografen van de inzendingen.
Laten we met zijn allen de schouders er onder zetten en proberen om de wedstrijd aangaande de maand december de glans te geven die deze wedstrijd verdient.
Samen zijn we sterk!!!!!!!! :D :D :D :D



In ieder geval SUSHI, MARFIQUE en ERICSZN van harte proficiat met jullie behaalde plaatsen!!!!!! :D :D :D :D :D
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

j.jennekens schreefCOLONDe winnaars van de opdracht van de maand november zijn bekend!!!!!
Ga naar:

http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 4&t=105137" onclick="window.open(this.href);return false;


Maar het volgende moet me toch even van het hart.
Ik ben sinds 2008 lid van dit forum.
Was een enthousiaste poster en ben dat imo nog steeds.
Iemand binnen dit forum vond dat ik een taak achter de schermen moest krijgen.
Heb ik na aarzeling(wist niet of ik daar goed genoeg voor was) toegezegd.
Doe dit met (al zeg ik het zelf :oops: :oops: ) met voldoende toewijding.

We hebben geconstateerd dat de animo binnen het forum en dan specifiek mbt de wedstrijd behoorlijk gedaald is. Hebben ook geprobeerd te ontdekken waar de knelpunten lagen en zijn positief aan de slag gegaan om de wedstrijd weer meer glans te kunnen geven.
E.e.a. heeft geresulteerd in het feit dat ieder forumlid 2 foto's voor de wedstrijd mocht inzenden.
Misschien moet de zaak nog warm draaien maar echt meer inzendingen zijn er niet!
In de 10 dagen dat er gestemd kon worden, heb ik ook hier een por in de rug proberen te geven.
Het resultaat: 68 personen die zich geroepen voelden om een stem op een inzending uit te brengen (nog minder dan de afgelopen maanden)
Kom op dames en heren forummers. Een bezoekje aan het wedstrijdtopic en het uit brengen van een uiteindelijke stem kost nog géén half minuutje.
Op deze wijze is het voor niemand leuk meer vooral voor de fotografen van de inzendingen.
Laten we met zijn allen de schouders er onder zetten en proberen om de wedstrijd aangaande de maand december de glans te geven die deze wedstrijd verdient.
Samen zijn we sterk!!!!!!!! :D :D :D :D



In ieder geval SUSHI, MARFIQUE en ERICSZN van harte proficiat met jullie behaalde plaatsen!!!!!! :D :D :D :D :D


AMEN
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Wat leuk, een tweede plaats! Bedankt iedereen voor de stemmen!

Het wedstrijdtopic komt imo toch te weinig onder de aandacht; zelf komt ik nooit binnen via eosdigitaal.nl maar rechtstreeks op t forum; wordt het in dat portal wel al onder de aandacht gebracht?

Als ik 'toon actieve onderwerpen' gebruik, komt t topic met wedstrijd van de maand ook nooit naar voren! Is dat omdat het alleen door een moderator bewerkt wordt of waardoor komt dat?
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Denk ook dat het wedstrijdtopic meer onder de aandacht moet worden gebracht. En zoals Ans aangeeft als je op actieve onderwerpen klikt verschijnt dit topic niet meer.

Kan het niet standaard onder "actieve onderwerpen/nieuwe berichten" verschijnen oid?
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Een eerste plaats! Leuk!! Bedankt voor alle stemmen!
De andere winnaars uiteraard ook van harte gefeliciteerd!
Marfique schreefCOLONHet wedstrijdtopic komt imo toch te weinig onder de aandacht; zelf komt ik nooit binnen via eosdigitaal.nl maar rechtstreeks op t forum; wordt het in dat portal wel al onder de aandacht gebracht?
En dat is het probleem denk ik. Er zou gewoon ten allen tijde in beeld moeten staan (op de frontpage en op het forum) welke wedstrijden er aan de gang zijn zodat men met één klik mee kan doen.
Een apart commentaren topic werkt er trouwens ook niet aan mee denk ik. Het initiële wedstrijd topic sneeuwt hierdoor tever onder. Waarom iig niet één topic? Alle aangedragen foto's in de startpost en de commentaren eronder? Alles netjes bij elkaar en actueel!
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Oh ja :oops: Sushi en Ericszn ook gefeliciteerd!
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Marfique schreefCOLONAls ik 'toon actieve onderwerpen' gebruik, komt t topic met wedstrijd van de maand ook nooit naar voren! Is dat omdat het alleen door een moderator bewerkt wordt of waardoor komt dat?
.....maar kijk je bij "Toon nieuwe berichten" dan zie je het topic wel, dan zie je alle nieuwe berichten na je laatste inlog.... :wink:

O ja, bijna vergeten.....winnaars proficiat !! :P

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

Bedankt allen, en Sushi en Ans ook van harte!
Namens deze weg ook Jo bedankt voor de wedstrijdleiding!

68 stemmen is wel weinig ja. Hoe is het in vergelijking met de stemming rondom Expo keuze van de maand?
De meeste bezoekers hier zijn geen lid en mogen dus niet stemmen. Hoeveel leden zijn er dagelijks/wekelijks online/actief en dus in staat om te stemmen?
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Een structurele oplossing voor de portal hebben we nog niet, maar voorlopig mogen wedstrijd-gerelateerde topics via een linkje in een pb even naar mij gestuurd worden. Ik zet ze dan op de portal. Vind de suggestie van Sushi ook een goede; commentaar in hetzelfde topic, en in het starttopic de foto's bijvoegen. Er later een poll aanhangen en zo alles bij elkaar houden. Iedereen die geïnteresseerd is kan een abonnement nemen, via de portal het topic vinden of zoals Bart zegt via 'toon nieuwe berichten'.
Mij is deze maand het stemtopic ook ontschoten. Soms mis je gewoon dingen ... :roll:
... Spiegel-Werk ...
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar