Nieuwe Firmware voor Canon Eos R

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

De nieuwe firmware versie 1.4.0 voor de Canon eos R is nu te downloaden van de Canon.be/nl site. Ik heb deze geïnstalleerd maar nog niet getest, normaal zou deze een verbetering van de AF moeten geven en nog enkele aanpassingen.
Gebruikers-avatar
pa3dgg
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2010 06:01
WoonplaatsCOLON Barendrecht

Heb het er gelijk op 26 september opgezet. Ik had hoop, maar het snel scherpstellen blijft een drama.
De camera blijft hunten. En dat ligt niet aan mijn instellingen.
Gr. Arie
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

Dag Arie, heb je ook snelle lenzen op je camera staan? Met mijn L-lenzen heb ik daar echt geen probleem mee, tenzij ik met zeer weinig licht op een vlak zonder contrast automatisch wil scherpstellen. Maar, daar hebben alle camera's wel moeite mee.
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

Canon neemt de Eos R heel serieus want een nieuwe firmware update 1.6.0 staat klaar op de Canon site. De vorige update 1.4.0 gaf deze camera een flinke boost voorwaarts, de nieuwe 1.6.0 update moet ik nog uittesten.
Mijn Eos R geeft mij hoe langer hoe meer een zeer goed gevoel om mee te werken, wat mij betreft en na wat gewenning in het begin, toch wel echt een fijne camera om te hebben. Ondertussen ook een RF 24-70 f/2.8 lens aangeschaft waar ik super tevreden over ben.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar