actie wacom tablet

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
mikado
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2006 14:23
WoonplaatsCOLON zwolle

Hallo allemaal

Vrijdag 5 juni heb ik de knoop doorgehakt en een 70d met Sigma 17-70 aangeschaft :D blij mee.
Bij deze heb ik gebruik gemaakt van de actie om een wacom tablet ( small ) erbij te krijgen.
30 juni een mailtje van canon gehad dat de small tablet problemen heeft met de levering, en er zal een medium tablet gestuurd worden ( zo ver zo goed, maar dan in het engels )
Tot op heden nog niets gezien, moet ik mij zorgen gaan maken ? Het is toch alweer een maand geleden van dat mailtje 8)

P.S. in de online tracking syteem staat dat de aanvraag is goed gekeurd en gereed voor verzending is.

Ben benieuwd groet mikado
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals kan
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

Tja, ik zou zeggen bel met Canon zelf. Zij kunnen je waarschijnlijk meer vertellen dan wij hier. Succes.

Michiel>=-
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
mikado
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2006 14:23
WoonplaatsCOLON zwolle

Mikeeagle

Je hebt gelijk, mijn vrouw zei dit ook al.
Maar ik dacht misschien zijn hier mensen met dezelfde ervaring :?
Ik had op de site van canon ook al een contact formulier ingevuld. Kreeg twee dagen erna een mailtje of ik tevreden was met het antwoord ( die ik niet heb gehad )

mikado
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals kan
Gebruikers-avatar
Evert Veldhuis
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2006 13:52
WoonplaatsCOLON Zwolle
CONTACTCOLON

Hoi Mikado,

In mei heb ik een 7D Mk II gekocht. Dan zou ik een tablet plus Toshiba FlashAir card krijgen.
Tot op heden veel emails gekregen van Canon maar nog geen producten. Ook mij is gemaild dat het SMALL tablet niet te leveren was dus krijg ik ooit een MEDIUM.
Bedankt voor je deelname aan de Canon fotopromotie met Wacom en Adobe 2015.
Er zit helaas vertraging in de levering van de SMALL Wacom Intuos Pro Tablet.
We zullen deze daarom vervangen voor de MEDIUM Wacom Intuos Pro Tablet en deze naar je verzenden. Excuses voor het eventuele ongemak.
Volgens mij maken ze bij Canon mooie producten, daar zul je mij niet over horen klagen. Maar de mensen achter deze aktie kun je wel achter het behang plakken!

Gewijzigd op 18-8-15: hier een hoop quotes uit mails weggehaald daar deze niet meer actueel zijn.

Waar het op neer komt: de actie verliep niet vlekkeloos, de communicatie was voor verbetering vatbaar, maar uiteindelijk zijn de beloofde producten geleverd: Tablet, FlashAir card en Adobe online jaarabonnement. Dus ik ben tevreden.
Laatst gewijzigd door 1 op Evert Veldhuis, in totaal 18 keer gewijzigd.
mikado
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2006 14:23
WoonplaatsCOLON zwolle

Evert

Nou kijk aan........dan ben ik dus toch niet de enige 8) ....( voor mij dus een geruststelling :wink: )
Het eerste mailtje wat je laat zien heb ik ook gehad, ik heb er nog een paar te gaan dus.
Je laat ook een link zien van een standaard contact formulier. Hier heb ik ook gebruik van gemaakt en de vraag gesteld hoelang dit nog duurt.
Twee dagen later krijg ik een mailtje waar in gevraagd werd of ik tevreden was met het antwoord, .......ik heb nooit een antwoord gehad :?:
Er zit niet anders op dan maar verder wachten.
Bedank voor je reactie

Groet mikado
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals kan
Bianca H
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2010 12:39

Hier nog eentje die op het Wacom tablet zit te wachten. Ik heb mijn D6 op 4 juni gekocht en kreeg 8 juli een mailtje van Canon dat de levering van de tablet vertraagd was.

Begin augustus de vraag bij Canon neergelegd wanneer ik de Wacom tegemoet kan zien via de website en zowaar ik kreeg na twee dagen onderstaand antwoord.
Bedankt voor je deelname aan de Canon fotopromotie met Wacom en Adobe 2015.

Er zit helaas vertraging in de levering van de Medium Wacom Intuos Pro Tablet. Excuses voor het eventuele ongemak. We doen ons best om te zorgen dat deze spoedig geleverd wordt.
Dit is dus gewoon een standaard antwoord en ik vind het slechte service, want als ik google zie ik dat deze bij verschillende winkels op voorraad is.
mikado
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2006 14:23
WoonplaatsCOLON zwolle

Gewoon wachten dus, er zit niets anders op :wink:
Gelukkig kan ik wel lekker foto's maken :lol:

Groet mikado
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals kan
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

mikado schreefCOLONGewoon wachten dus, er zit niets anders op :wink:
Gelukkig kan ik wel lekker foto's maken :lol:

Groet mikado

Da's zeker het belangrijkste, lekker fotograferen :D Zet er maar eens een paar op het forum, kunnen we lekker meegenieten :D

Michiel>=-
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Bianca H
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2010 12:39

Vanmorgen stond er ineens een mannnetje van GLS voor de deur en hij had mijn Wacom tablet bij zich.

Jammer dat Canon dat niet even van te voren aangaf, want voor hetzelfde geld was ik niet thuis geweest.

Maar ik ben weer een tevreden mens
mikado
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2006 14:23
WoonplaatsCOLON zwolle

Voor mij het zelfde verhaal, ik heb mijn wacom tablet vanmorgen ook gekregen :D
Eerst even een poosje vakantie vieren dan kijken en proberen hoe het werkt :wink:

Groet mikado
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals kan
Gebruikers-avatar
Evert Veldhuis
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2006 13:52
WoonplaatsCOLON Zwolle
CONTACTCOLON

Gisteren een briefje in de bus van GLS, want ik was niet thuis. Net even opgehaald bij de Primera om de hoek. Krijg ik tot mijn verbazing niet alleen een prachtige Wacom Intuos Pro Medium, maar ook een Toshiba FlashAir card. Ik ben tevreden dat ik na het wachten uiteindelijk beide producten gekregen heb.
mikado
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2006 14:23
WoonplaatsCOLON zwolle

:D
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals kan
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Goed om te horen dat dit voor iedereen goede afloop heeft. Top dat jullie dat hier ook melden. Ik zie helaas vaak dat bedrijven in media "afgefikt" worden en dat de goede afloop of oplossing nooit meer gemeld word. :D
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
Evert Veldhuis
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2006 13:52
WoonplaatsCOLON Zwolle
CONTACTCOLON

Rijk schreefCOLONGoed om te horen dat dit voor iedereen goede afloop heeft. Top dat jullie dat hier ook melden. Ik zie helaas vaak dat bedrijven in media "afgefikt" worden en dat de goede afloop of oplossing nooit meer gemeld word. :D
Klopt, dat zie ik ook vaak. Het is wel zo eerlijk naar Canon en de lezers van dit forum om ook een goede afloop te melden.

Ik heb al voorzichtig met het Wacom tablet gespeeld. Ik moet zeggen dat de eerste kennismaking positief is. Op youtube had ik al wat filmpjes bekeken, met name deze: https://www.youtube.com/results?search_ ... earn+wacom dus ik had me al voorbereid op de mogelijkheden en ga de tips van deze meneer toepassen.
Bianca H
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2010 12:39

Evert Veldhuis schreefCOLON
Rijk schreefCOLONGoed om te horen dat dit voor iedereen goede afloop heeft. Top dat jullie dat hier ook melden. Ik zie helaas vaak dat bedrijven in media "afgefikt" worden en dat de goede afloop of oplossing nooit meer gemeld word. :D
Klopt, dat zie ik ook vaak. Het is wel zo eerlijk naar Canon en de lezers van dit forum om ook een goede afloop te melden.

Ik heb al voorzichtig met het Wacom tablet gespeeld. Ik moet zeggen dat de eerste kennismaking positief is. Op youtube had ik al wat filmpjes bekeken, met name deze: https://www.youtube.com/results?search_ ... earn+wacom dus ik had me al voorbereid op de mogelijkheden en ga de tips van deze meneer toepassen.
Het is niet meer als normaal dat een goede afloop ook gemeld wordt.

@Evert Veldhuis bedankt voor de link. Ook ik heb vluchtig kennisgemaakt met de tablet en ook hier is het een positieve ervaring.
Nu nog alleen leren bewerken, maar dat gaat als het weer kouder wordt helemaal goedkomen.
eosan
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015 15:06

Ik heb mijn canon in juli gekocht en wacht sindsdien op de beloofde Wacom tablet... Vele malen gebeld en gemaild, dan is er niks op voorraad en dan krijg ik weer bericht dat hij eraan komt. Als Canon het niet geregeld krijgt, waarom starten ze die actie dan weer vraag ik me af, waarbij ze het lef hebben om weer mensen te beloven dat ze binnen een maand hun Wacom krijgen.
Ben ik nou de enige die zo lang moet wachten?
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Vreemd... ik heb eind september een 5DIII gekocht, waarbij ook de actie van een Wacom gold, en die had ik twee weken later in huis.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar