Met CameraNU naar het Circuit in Zandvoort

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Gisteren kreeg ik een e-mail van mijn favoriete leverancier van Foto apparatuur.

De inhoud heeft me erg blij gemaakt.
Er stond in,dat ik aan de actie Canon Eos 7D Mark II Race Experience , die op het Circuit van Zandvoort plaats gaat vinden mag deel nemen.

Dit is een extra actie waarvoor onder de eerste kopers bij CameraNU van een Canon Eos 7D mark II, twintig uitnodigingen zijn verloot! En ik heb er dus een! :D

Kijk en dit soort acties spreekt me nu eenmaal erg aan. :mrgreen:
Prima klantenbinding! En dat zeg ik ook wanneer ik niet zou zijn ingeloot! :wink:

Ben je bij het bedrijf zelf en dan weet je direct weer waarom je al jaren voor dit bedrijf in Urk kiest. En dat terwijl je zelf in Amsterdam bijna op loopafstand van enkele bekende fotozaken woont.


Waarom je spullen kopen bij een goede zaak, die zeker niet altijd de goedkoopste is?
Beperk je risico, dat je een kat in de zak koopt! Kijk daar ook voor een goede occasion!

Vr. gr.

Roel J.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Dat zijn nog eens leuke berichtjes dat je uitgekozen bent om mee te gaan. Veel plezier !!

Erg leuke actie, maar persoonlijk koop ik niet zo snel meer een camera of objectief in deze winkel. Ben één keer erg geschrokken van de manier van aftersales, dat rechtsbijstand aan te pas moest komen. Wel excuses gehad. Dat was netjes, maar kijk toch negen van de tien keer elders alvorens ik daar bestel. De winkel is zeker niet slecht, maar in mijn bescheiden ogen zeker niet de beste ;-) - zo zie je maar weer wat de ene top vind loopt de andere met klein boogje om heen :D
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
jev
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2014 10:04
WoonplaatsCOLON Earth

Gefeliciteerd, ontzettend leuk dat je daar bij mag zijn!

Verder heb ik een vergelijkbare indruk van die winkel, maar dat terzijde
The Artist Formerly Known As Jeveos
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

Cool, have fun!! We zien de foto's vol verwachting tegemoet.

Gr,

Michiel.
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Anoniem 3

mikeeagle schreefCOLONCool, have fun!! We zien de foto's vol verwachting tegemoet.

Gr,

Michiel.
Ja, Roel, kom maar op met die foto's
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Beste allemaal, bedankt met de felicitaties! Ik was erg nieuwsgierig of er misschien nog iemand uitgenodigd zou zijn.

Uiteraard zal ik foto’s van dit evenement plaatsen.
Echter jullie moeten net als ondergetekende tot midden April wachten want dan vindt e.e.a. plaats!

Ondertussen kan ik me dan richten om de Camera heel goed onder de knie te krijgen.
Alles gaat het momenteel wel aardig goed! Maar video heb ik nog niet geprobeerd.


@ Apple, Het is inderdaad niet prettig wanneer de aftersales ernstige fouten maakt. Maar ook de „besten“ maken weleens fouten. Ik heb zelf een hele slechte ervaring gehad met de zaak in Amsterdam waar ik mijn 40D had gekocht.

Het kabeltje van de PC naar de Camera bleef op de Camera niet vast zitten. Het hele moeder bordje moest vervangen worden. Ik had te hard gedrukt! Kosten € 350!

@ Telescoop, Ik zou het erg vinden wanneer je niet meer zou posten in de toekomst.
Ik zal je „genuanceerde en ongenuanceerde: opmerkingen en zeker die, die mijn richting uitgaan erg missen! :twisted:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar