WID #96

Het populaire raadsel van EOSdigitaal: raad waar een foto gemaakt is, of wat er op staat.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Anoniem 3

Niet dat ik weet. Misschien vanwege de samenvloeiing van twee rivieren, deux rivières dus.
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Stroomt de Yonne door het plaatsje?

Jammer trouwens dat ik de enige ben die reageer.

Iets zegt me dat ik meer richting Orléans moet zoeken, maar dat ligt niet meer zuidoostelijk van Nemours en verder dan Auxerre.
Anoniem 3

2011*Alwin schreefCOLONStroomt de Yonne door het plaatsje?

Jammer trouwens dat ik de enige ben die reageer.

Iets zegt me dat ik meer richting Orléans moet zoeken, maar dat ligt niet meer zuidoostelijk van Nemours en verder dan Auxerre.
De Yonne stroomt door of net langs het stadje dat in 2017 gefuseerd is met een andere gemeente.
Ik zou Orléans maar vergeten.

En over het reageren...
Er is nog maar een kleine schare toeschouwers en een nog kleinere schare deelnemers aan dit hoekje van het forum, om niet te zeggen het gehele forum.
Soms trekt een super-macro de meeste aandacht (WAT is dit) en op een ander tijdstip een topografie-opdracht (WAAR is dit). Moeilijk in te schatten.
Maar enkele jaren geleden was het forum nog een forum.
Ik kan hier met Illuminatus en anderen wel een boom over opzetten, maar ik ben bang dat die niet erg gaat groeien...

Kortom: De Yonne stroomt net door of langs het stadje en is intussen gevoed met het water van een zijrivier.
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Dan durf ik met vrijwel zekerheid te zeggen dat het Cravant is. En de nieuwe gemeente heet Deux Rivières. Dat had je ook al genoemd, begrijp ik nu dat je dat als tip had genoemd ...

Over de belangstelling voor fora. Ik ben ook actief op een ander fotografieforum van een kleiner merk (Pentax). Daar is nog minder belangstelling dan hier. Maar wat doet het er eigenlijk ook toe. Belangrijker is dat je gezond bent ... (voor degenen die dat zijn zeg ik dat en degenen die dat niet zijn kunnen misschien troost putten uit actief zijn op een forum ... (of lurken)).
Anoniem 3

Correct!

Het is Cravant, hieronder een google streetview verwijzing naar de niet begrepen opmerking van Illuminatus over Sinterklaas etc..

https://www.google.com/maps/@47.6826605 ... 312!8i6656
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Illuminatus is dus weer op onnavolgbare wijze als eerste geëindigd. Betekent dat ook dat hij de volgende foto gaat plaatsen? Alhoewel, hij heeft de naam van de plaats niet genoemd ... Ik dan dus? Zeg het maar ...
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Ik heb de aftrap al gedaan voor WID#97.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar