WID #89

Het populaire raadsel van EOSdigitaal: raad waar een foto gemaakt is, of wat er op staat.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Waar staat deze kolossale boom? Ik hoor graag de naam van de locatie waar deze staat.

AfbeeldingThe same tree again, now in a different colour scheme by 2011*Alwin, on Flickr

Groet, Alwin.
Gebruikers-avatar
RuBo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 836
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2008 21:35
WoonplaatsCOLON Barendrecht

Staat deze rode beuk in Zuid-Holland ?
Ruud.
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Ja.
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Om het wat eenvoudiger te maken: de moeder van een bekende Nederlander ligt hier begraven. Als dat wat helpt tenminste ...
Gebruikers-avatar
RuBo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 836
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2008 21:35
WoonplaatsCOLON Barendrecht

Dat leidt mij nog niet tot de oplossing.

Het noordelijke deel van Zuid-Holland?
Ruud.
Anoniem 3

.... er zijn nu nog slechts weinige actieve deelnemers van dit spelletje, waarvan er twee, Rubo (veronderstel ik, vanwege zijn antwoord "rode beuk") en ikzelf de oplossing weten, maar niet zeggen en één de oplossing weet omdat hij de WID geplaatst heeft.

Ik stel voor om het spelletje enkele weken, zeg tot eind augustus op te schorten en daarna de draad weer op te nemen.
Het blijft een beetje stuivertje wisselen zo.
Mee eens?


Deze rode beuk staat aan de hoofdas van de begraafplaats Groenesteeg die net binnen de Leidse Zuidsingel ligt midden op het hoge deel tussen de graven. Bij het betreden van het terrein wordt de boom eerst aan het zicht onttrokken door een statig wit pand. Eenmaal voorbij het gebouw is deze reus niet te missen. De begraafplaats is elke dag open tussen 9.00 en 17.00uur.
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

telescoop schreefCOLON Deze rode beuk staat aan de hoofdas van de begraafplaats Groenesteeg die net binnen de Leidse Zuidsingel ligt midden op het hoge deel tussen de graven. Bij het betreden van het terrein wordt de boom eerst aan het zicht onttrokken door een statig wit pand. Eenmaal voorbij het gebouw is deze reus niet te missen. De begraafplaats is elke dag open tussen 9.00 en 17.00uur.
Je hebt het helemaal goed.

Wat betreft het opschorten van dit spelletje tot eind augustus ben ik het met je eens.
Gebruikers-avatar
nieuwsgroepen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 486
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2010 20:29
WoonplaatsCOLON Westerbork

Fijne vakantie dan voor een ieder.

Groetjes,

Arjan
Canon 7D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2013 09:55
WoonplaatsCOLON Provincie Flevoland

telescoop schreefCOLON.... er zijn nu nog slechts weinige actieve deelnemers van dit spelletje, waarvan er twee, Rubo (veronderstel ik, vanwege zijn antwoord "rode beuk") en ikzelf de oplossing weten, maar niet zeggen en één de oplossing weet omdat hij de WID geplaatst heeft.

Ik stel voor om het spelletje enkele weken, zeg tot eind augustus op te schorten en daarna de draad weer op te nemen.
Het blijft een beetje stuivertje wisselen zo.
Mee eens?
Zo af en toe neem ik even de tijd en bekijk ik de WID en stel soms een vraag.
Vanwege de vakantie van de collega's wordt die tijd steeds minder.
Om de andere bezoekers niet in verwarring achter te laten kan je een nieuwe Wanneer Is Dit plaatsen met de datum/week waarop de WID weer verder gaat.
Gewoon een ideetje, niets meer, niets minder.
Canon 1Dmk4 / Canon EOS M3 / Lytro illum
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

Prima hoor, dit soort wid's is niet zo mijn ding maar ik kijk wel mee altijd :-)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar