WID #60

Het populaire raadsel van EOSdigitaal: raad waar een foto gemaakt is, of wat er op staat.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Anoniem 4

Iets voor persoonlijke verzorging?
Gebruikers-avatar
nieuwsgroepen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 486
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2010 20:29
WoonplaatsCOLON Westerbork

MarcoEOS550D schreefCOLONHet is trouwens echt een mannending, dat wel.
Een Robo-Suck, al komt het model mij onbekend voor ; - )
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Gerard denkt in de goede hoek. De categorie waarin nieuwsgroepen denkt, mag je vast uitsluiten :mrgreen:
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 4

nieuwsgroepen schreefCOLON...Een Robo-Suck ...
Wat is dat en tot welke categorie wordt dat gerekend, zodat ik weet in welke richting ik niet verder hoef te zoeken.
Ik denk meer aan haar. :roll:
Gebruikers-avatar
nieuwsgroepen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 486
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2010 20:29
WoonplaatsCOLON Westerbork

Illuminatus schreefCOLON
nieuwsgroepen schreefCOLON...Een Robo-Suck ...
Wat is dat en tot welke categorie wordt dat gerekend, zodat ik weet in welke richting ik niet verder hoef te zoeken.
Ik denk meer aan haar. :roll:
De automatisering/robotiserings richting natuurlijk, waar zaten jullie aan te denken dan ?
Anoniem 4

Weet ik nog niet wat het is. Heeft de gewone, normale Nederlander het in huis, want dan heb ik het niet. Een robot stofzuiger bijvoorbeeld, die heb ik niet, moet hier alles met de hand doen. :cry:
Anoniem 3

Illuminatus schreefCOLONWeet ik nog niet wat het is. Heeft de gewone, normale Nederlander het in huis, want dan heb ik het niet. Een robot stofzuiger bijvoorbeeld, die heb ik niet, moet hier alles met de hand doen. :cry:
Moet = mag... toch?

Lekker zelf bezig zijn. Ik moet niet denken aan een robot die mijn vloer verzorgt, mijn haar waar dan ook knipt, een massage probeert uit te voeren.

Nee.... net terug van een heerlijk weekendje België, waarin we onze zuiderburen weer terecht mogen beklagen om hun volslagen achtergebleven infrastructuur wat betreft wegen en bruggen... Je zult maar als motorrijder op de rechterrijstrook van Antwerp naar Hent en terug moeten rijden.. Bestel je uitvaart maar vast... levens- maar dan ook levensgevaarlijk.

Maar om op het thema terug te komen, misschien is het wel een apparaat om je van haren te ontdoen? Scheer- epileer?
Anoniem 4

Eureka. Ik heb het. Het kwartje is gevallen. Ik heb het licht gezien.
Een echt mannending voor persoonlijke verzorging,
wat kan het anders zijn dan een
Waterpik® - Waterflosser
Ik ga alvast op zoek naar een plaatje voor de volgende WID
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Leuk, die ontwikkelingen in dit topic. De woordspelingen spatten van het scherm. Nog geen goed antwoord, wel een goede richting: haar.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
nieuwsgroepen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 486
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2010 20:29
WoonplaatsCOLON Westerbork

MarcoEOS550D schreefCOLONLeuk, die ontwikkelingen in dit topic. De woordspelingen spatten van het scherm. Nog geen goed antwoord, wel een goede richting: haar.
Nu wordt het verwarrend, eerst is het een mannending, vervolgens is het voor haar. Nu maar hopen dat de transgenders zich niet gepasseerd voelen, of zouden transgenders het ook gebruiken?
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

:lol: :lol: :lol:
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 4

Dacht ik toch echt voor 99,9% zeker te zijn, maar nee hoor.
Inderdaad is de verwarring nu groot.
“Haar” is de goede richting en omdat het een mannending is, gaat het dus om mannelijk haar.
Het is een elektrisch apparaat want werkt op stroom.
Toch geen apparaat voor scheren/epileren.
Krultangen en föhns zijn geen mannendingen en iets anders voor het bewerken van haar kan ik met de beste wil van de wereld niet bedenken.
Het gebeurt niet vaak, maar ik moet de handdoek in de ring gooien.
Ik kijk met spanning uit naar de oplossing van dit raadsel.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Als je de aanname uit je laatste reactie haalt, ben je er bijna Gerard. :wink:
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

:oops:
telescoop schreefCOLONMaar om op het thema terug te komen, misschien is het wel een apparaat om je van haren te ontdoen? Scheer- epileer?
Op mn telefoon had ik deze laatste zin van je hele reactie gemist Gabriel. Je zit in de goede richting. Daarom nog maar een laatste foto om het af te maken:
AfbeeldingIMG_7808B by marcoeoscanon, on Flickr
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 4

Het blijft verwarring ten top, welke "aanname" is niet goed. Weet eigenlijk niet meer welke kant ik op moet.
Wat overeind blijft, lijkt “haar” en “mannending”.
Neem daarbij een zwarte onduidelijke foto.

“haar” “ding”, “haar mannending”
Daarmee associërend, een beetje buiten mijn gewoonte – rolmodellen & etiketten plakken
“haar ding” – keuken – fornuis - > “mannending” – barbecue – buitenkeuken

Mijn allerlaatste gok dan maar:
Een elektrische buitenkeuken
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Mijn aanname-opmerking sloeg op “geen apparaat voor scheten of eplieten” en was ten onrechte gemaakt, Gerard, omdat ik de opmerking van Gabriel had gemist. Zijn “scheer-epileer” was in de goede richting.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 3

MarcoEOS550D schreefCOLONMijn aanname-opmerking sloeg op “geen apparaat voor scheten of eplieten” en was ten onrechte gemaakt, Gerard, omdat ik de opmerking van Gabriel had gemist. Zijn “scheer-epileer” was in de goede richting.
Moet ik het nu toch bij een luchtdruk-pistool gaan zoeken? :lol: :lol:

Merk: Braun?
Gebruikers-avatar
sschot
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2018 01:11

Tondeuze?
Groet, Steven
_____________________________________
Canon EOS 7D Mark II | EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | EF 50mm f/1.8 STM | EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM | Sigma 70-200mm f/2.8 EX DG OS APO HSM | TAMRON 90MM 2.8 MACRO DI SP | Canon Speedlite Flash 580EX |
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

:roll: :roll: fijne spelfouten Gabriel :D

Inderdaad, een tondeuze, maar niet van Braun.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
sschot
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2018 01:11

Ik ga twee dingen doen, 1 uitzoeken hoe ik een foto op het forum moet plaatsen, en tevens een nieuw onderwerp zoeken. Ik hoop dit vrijdag voor elkaar te hebben. Mocht het te lang duren, dan hoor ik het wel!
Groet, Steven
_____________________________________
Canon EOS 7D Mark II | EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | EF 50mm f/1.8 STM | EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM | Sigma 70-200mm f/2.8 EX DG OS APO HSM | TAMRON 90MM 2.8 MACRO DI SP | Canon Speedlite Flash 580EX |
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar