Nieuwe direct klaar LOMO camera via crowdfunding...

Als Canon fotografen kijken we natuurlijk ook weleens bij de buren. Hier kunnen daarom alle andere merken camera's besproken worden..

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

https://www.kickstarter.com/projects/lo ... ant-camera" onclick="window.open(this.href);return false;

Een lomo camera via crowdfunding. 3 verschillende lenzen, verschillende kleuren mogelijk, direct klaar, diverse belichtingen over elkaar, lange sluitertijden.... waarom gooien we onze canon niet weg :)

Lijkt me een heel leuke camera... en ik heb erop ingeschreven. Gaat het door, gaat het me geld kosten....

154$ heb ik me voor ingeschreven.... Als het doorgaat krijg ik ergens in december het ding afgeleverd via Amazon. Ik ben benieuwd hoe of wat en zal zeker resultaten proberen te delen.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

Dat crowdfunding concept werkt echt als een malle.
Echt bizar dat deze Lomo'Instant Camera in drie dagen vijf maal zijn streefbedrag binnen gehaald heeft op Kickstarter.
Maar de camera ziet er ook gewoon goed uit, zeker tegen deze prijs. Is inderdaad het proberen waard.

Ik ben ook benieuwd wat bijv. Canon nu gaat doen.
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Marco van Eck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 363
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 21:09
WoonplaatsCOLON Uden
CONTACTCOLON

Persoonlijk zie ik zo'n camera niet zitten.

Misschien mis ik iets maar het voelt voor mij als een stap terug in de tijd.

Ik wil mijn foto's eerst bekijken, aanpassen, bekijken aanpassen etc totdat ik tevreden ben.

Wel leuk voor kiekjes natuurlijk!
Groet, Marco

Flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar