Fotomaatje M/V gezocht

Hier kun je tips en ideeën uitwisselen voor mooie locaties.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Flevospotter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2013 19:01
WoonplaatsCOLON Almere-Stad
CONTACTCOLON

Dames en Heren van EOS Digitaal ik it met een probleem,

Ik heb twee fotomaatjes waarmee ik ieder jaar een week mee de hort op ga naar Frankrijk, Engeland of een ander Europees land om daar de treinen te fotograferen. Echt heel leuk en een groot pluspunt dat we elkaar via het treinspotten zijn tegen gekomen en zodoende dezelfde interesses hebben.

Maar, ik doe meer met fotografie en zij alleen treinen. Natuur (meestal bij mij in de buurt), dierentuinen en straatfotografie zijn dingen waar ik veel plezier aan kan beleven. Dit zaan zaken die je ook alleen goed kan doen. Maar als het gaat over een onderwerp dat ik ook graag eens wil uitproberen dan lijkt het mij niet geheel onverstandig om dat samen met een ervaren iemand, of in ieder geval met iemand te doen die het al vaker heeft gedaan. Namelijk Urbex. Alleen al voor m'n eigen veiligheid zou ik dit nooit alleen doen want er kan nou eenmaal altijd iets gebeuren.

Ik weet niet of het gepast is om het te vragen maar door mijn werk (conducteur internationaal) heb ik geen 9 tot 5 baan en is er simpelweg door de onregelmatigheid geen tijd voor het verenigingsleven en lokale fotoverenigingen en clubs.

Daarom wendt ik mij tot de leden van het forum met de oproep of het mogelijk is dat ik misschien eens met iemand mee kan naar een Urbex locatie.

Ik hoor het graag,

Maarten Otto
(Almere)
Regelmatig op het juiste spoor...
EOS 6D: Tamron 24-70 f2.8 . Canon 70-200 f2.8L IS II USM . Canon 50mm f1.8 . Samyang 14mm f2.8 . Tamron 150-600 (BigRon)
EOS M3: 22mm f2
flickr
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

Ik stuur je even een PB'tje.. ;)
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Ik ben vooral heel druk met andere zaken waardoor ik te weinig tijd heb om vaak te gaan urbexen (helaas).
Ik ga op dit moment twee tot drie keer per jaar met een vaste maat van me. Maar wanneer we een keer met zijn allen kunnen gaan lijkt me dat wel leuk en leerzaam.
Flevospotter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2013 19:01
WoonplaatsCOLON Almere-Stad
CONTACTCOLON

Beiden hartelijk dank voor de reactie.

I'll keep in touch.
Regelmatig op het juiste spoor...
EOS 6D: Tamron 24-70 f2.8 . Canon 70-200 f2.8L IS II USM . Canon 50mm f1.8 . Samyang 14mm f2.8 . Tamron 150-600 (BigRon)
EOS M3: 22mm f2
flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar