Samen [In opdracht van Fnv Bondgenoten]

Hier kun je je eigen videocreaties aan de rest van het forum laten zien.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Vorig jaar een filmpje gemaakt met het bindende thema "samen". Het is een kort filmpje waarin met name foto's op een speelse manier worden gebruikt om de boodschap over te brengen.
Op videogebied ben ik nog lerende en zodoende graag opbouwende feedback en natuurlijk zijn ook andere comments welkom.


https:/youtube.com/watch?v=QkCtzWMv5wY
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Ik zou dit niet echt een filmpje willen noemen. Eerder een soort van slide-show waar een aantal keer een zoom-effect (Ken Burns?) op los is gelaten. Ik tel welgeteld 1 bewegend shot en dat is wat mij betreft te weinig om het het predikaat 'film' aan te hangen.

Ondanks dat ik begrijp dat de auto's hier samen een bepaalde firma vertgenwoordigen vind ik ze veel te vaak in beeld. Samen - en zeker uit oogpunt van de FNV - zou wat mij betreft veel meer uit samenwerkende mensen moeten bestaan dan uit rijdend blik.
Wat die mensen dan samen moeten doen om het door FNV gestelde thema 'samen' uit te dragen moge duidelijk zijn. Hoe je dat als filmer in beeld brengt is blijkens deze montage nog niet zo eenvoudig.

Groet!
Dward
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar