Wat doen grappige YouTube filmpjes met je?

Waar moet je op letten, wat kun je erbij gebruiken: al je vragen over het filmen met een DSLR.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Flobsel
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2015 14:18

Hallo allemaal,

Voor mijn afstuderen ben ik nog op zoek naar een aantal respondenten die mijn onderzoek willen invullen, en daar het over film gaat, dacht ik, hier zijn vast wel mensen die mij willen helpen. Om precies te zijn gaat het over (grappige) filmpjes op YouTube en de effecten daarvan (vandaar dat ik hem hier wel dacht te kunnen plaatsen!). Het invullen moet op een computer (op een telefoon kan het tegenwoordig ook, maar een computer is fijner) en duurt hooguit 10 minuten.

Als er hier mensen zijn die mij willen helpen, dan hoor ik dat maar al te graag! Als ik de regels van dit forum breek, of in het foute forum post, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag, en dan spijt me dat.

Ik wil later graag toelichten wat ik precies onderzoek! Ik hoop dat veel mensen mij willen helpen, en anders sorry voor de spam en de overlast!

De meeste mensen vinden het tot nu toe trouwens een leuk onderzoek!

Vriendelijke groetjes,

Floris

http://survey.az1.qualtrics.com/SE/?SID ... 48FzCQ9sPz" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
hegemanjelle
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2012 17:57

Ingevuld! Succes ben benieuwd naar de uitkomst!
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik heb een poging gedaan maar het eerste filmpje interesseert mij al totaal niet en het duurt veel te lang voor ik vragen zie of zo.
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

Inderdaad oninteressant filmpje, ben afgehaakt toen er reclame tussendoor kwam.

gr
Frank
Gebruikers-avatar
hegemanjelle
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2012 17:57

Wellicht is dat een deel van het onderzoek, heb nog gekeken naar m'n adblocker of die wel aan stond.
Toen wist ik genoeg, maar inderdaad wel een vrij lang onderzoek om zo even tussendoor te doen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar