Fortuna Sittard - FC Emmen

Van de f-jes tot de eredivisie, alle prestaties vanaf het voetbalveld

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
nvr82
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2013 11:38
WoonplaatsCOLON Zuid-Limburg

Afgelopen weekend wederom een fotoreportage gemaakt bij het voetballen, ik heb een poging gedaan om jullie feedback in de reportage te verwerken.

#1 De openingsgoal

49301

#2 Wedstrijd moment

49302

#3 Fortuna's nieuwe trainer in de regen

49303

#4

49304

#5 Doelpunt

49305

#6 Doelpunt

49306

#7 Wedstrijd actie

49307

#8 Duel

49308

#9 Duel

49309

#10 Fortuna's nieuwe trainer tijdens de persconferentie.

49310

Website: http://www.groundhoppers.info" onclick="window.open(this.href);return false;
| Canon 60D | Canon 450D | Canon 70-200mm f2.8 | Canon 18-55mm f3.5-5.6 | Canon 50mm f2.8 |
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Mooie serie neergezet.
Zo te zien heb je idd de tip van Jeroen ter harte genomen om alles wat krapper te kaderen, zodat het focuspunt op de actie komt te liggen. De serie is zo veel sprekender. Goed gedaan.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
Edbulk
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 375
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2012 23:04
WoonplaatsCOLON Boskoop
CONTACTCOLON

Wat mij vooral opvalt is dat de 6D mooie schone beelden produceert bij hoge iso, daar kan mijn 1D mark III nog een puntje aan zuigen :mrgreen:

Ed
Canon 1D mark III - 300mm f2.8 - 70 -200 f2.8 II - 24-70 f4.0

Website
Facebook
nvr82
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2013 11:38
WoonplaatsCOLON Zuid-Limburg

Ik ben op wat kleine punten na ook heel tevreden over de 6D.
Het is, in combinatie met de 70-200mm vooral op het gebied van mm's waar mijn grootste beperkingen zitten. Mijn bereik is wat beperkter, omdat ik anders veel te veel moet croppen en dat probeer ik zoveel mogelijk te beperken.
Jef-W schreefCOLONMooie serie neergezet.
Zo te zien heb je idd de tip van Jeroen ter harte genomen om alles wat krapper te kaderen, zodat het focuspunt op de actie komt te liggen. De serie is zo veel sprekender. Goed gedaan.
Thanks!
Website: http://www.groundhoppers.info" onclick="window.open(this.href);return false;
| Canon 60D | Canon 450D | Canon 70-200mm f2.8 | Canon 18-55mm f3.5-5.6 | Canon 50mm f2.8 |
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Edbulk schreefCOLONWat mij vooral opvalt is dat de 6D mooie schone beelden produceert bij hoge iso, daar kan mijn 1D mark III nog een puntje aan zuigen :mrgreen:

Ed
Whaha, de 1dmk3 en iso, maar dat hij zo supersnel is maakt veel goed :wink:
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
Edbulk
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 375
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2012 23:04
WoonplaatsCOLON Boskoop
CONTACTCOLON

Whaha, de 1dmk3 en iso, maar dat hij zo supersnel is maakt veel goed :wink:
:D Ja Jef, kun je om lachen, maar de iso is zo slecht nog niet door de grote censor. De 7D MII en de 1D mark IV zijn maar ietsje beter, alleen die gaan veel hoger.
Dus veel waar voor je geld in dit geval en het is inderdaad maar wat je wilt fotograferen, voorlopig doe ik het nog met twee van die oud gediende. Misschien dat ik ze eens inruil voor een 5D mark III

De koplopers in iso zijn de full frames en daar zit het verschil ook in.
Canon 1D mark III - 300mm f2.8 - 70 -200 f2.8 II - 24-70 f4.0

Website
Facebook
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Heb zelf ook de 1dmk3 en ben er zeer tevreden mee. Het is een oudje maar doet zijn werk uitstekend.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Zo'n foto als nummer 5 zou ik op het veld al wissen. Het is dat ie een rugnummer heeft maar anders word het verdomde lastig te achterhalen wie er gescoord heeft.

Het moment is misschien wel interessant maar de positie waar jij zit maakt het de meest oninteressante plek voor dat moment. Daar heb jij natuurlijk ook geen invloed op, zo werkt dat bij het fotograferen van voetbal. Dus accepteer dat. Haal je schouders op en ga door met de wedstrijd. Je maakt het op de foto erna helemaal goed dus waarom zou je zo'n slechte foto van een belangrijk moment er tussen laten?
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar