FC Eindhoven AV VR1 - DSE VR1 (Hoofdklasse vrouwen)

Van de f-jes tot de eredivisie, alle prestaties vanaf het voetbalveld

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Kolkkie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 452
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2007 10:40
WoonplaatsCOLON Eindhoven

Afgelopen zondag ben ik, na mijn eigen wedstrijd, snel naar huis gegaan om mijn cameraspul op te halen. Na een tijdje geen voetbalfoto's te hebben gemaakt begon het mij toch wel weer te kriebelen. Onze vrouwen 1 moest tegen DSE vrouwen 1 uit Etten-Leur, de nummer 6 tegen de nummer 1.
De selectie van FC Eindhoven was flink uitgedund door de vele blessures bij PSV/FC Eindhoven (de proftak) en veel blessures in eigen gelederen. Een tweetal speelsters van het 2e (3e klasse) startten in de basis en de bank bestond uit nog meer speelsters van het 2e. Toch was FC Eindhoven beter dan DSE. DSE was blij dat de scheidsrechter floot voor het einde, want men begroette de 1-1 alsof ze hadden gewonnen.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. (Ik weet het, de afgesneden speelster links)
Afbeelding
1D MkIII met erg leuk glaswerk.
Gebruikers-avatar
Edbulk
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 375
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2012 23:04
WoonplaatsCOLON Boskoop
CONTACTCOLON

Mariska,

Zoals gewend weer prima platen, en dito acties.
Bij mij lijken ze nu wel iets teveel verscherp, op flickr doen ze het beter.
Canon 1D mark III - 300mm f2.8 - 70 -200 f2.8 II - 24-70 f4.0

Website
Facebook
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Alhoewel ze allemaal vrij centraal er op staan vind ik ze meer dan prima om naar te kijken.
De actie goed in beeld, de gezichtsuitdrukkingen en lekker scherp met mooie kleuren!

En ook nog grappig bij foto 3: Blijf van mijn borst af, want dan sla ik je op je... :)
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar