Topklasse FC Lisse - Rijnsburgse Boys

Van de f-jes tot de eredivisie, alle prestaties vanaf het voetbalveld

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
bossiema
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2013 22:04
WoonplaatsCOLON Lisse
CONTACTCOLON

Ben benieuwd wat jullie van deze serie vinden van afgelopen zaterdag , topklasse wedstrijd FC Lisse tegen Rijnsburgse Boys. Voor mij waren dit de beste foto's na een heerlijk middagje in de zon bezig zijn met je hobby. Tips en opmerkingen zijn welkom :D

40746


40745

40744


40743


40742


40741

Heb een Canon met wat gLaswerk.
Bekijk meer foto's in mijn persoonlijke album of op mijn website.
Gebruikers-avatar
stationschef
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 354
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2009 11:09
WoonplaatsCOLON Vorden

Mooie frisse, scherpe foto's.
1. Jammer dat de schoen van de keeper er niet helemaal opstaat, en de voetballer links in het geel/blauw had er voor af gemogen.
2. Te centraal, links afsnijden tot aan het handje.
3. Had je voor mij weg kunnen laten.
4, 5 en 6 krapper kaderen zodat het accent op de spelers met de bal komt te liggen.

Let wel, dit alles is mijn bescheiden mening. Maar nogmaals mooie frisse, scherpe foto's
Gr. Rob
Franca Dobbe
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 11 Jun 2010 14:34
WoonplaatsCOLON Nootdorp
CONTACTCOLON

Idd qua scherpte en kleur prima.
Ik vind het jammer als er halve mensen op staan, of het gaat om kopduel, dan kan het weer wel vanwege de gezichts uitdrukkingen die dan weer leuk zijn.
Maar is misschien weer erg persoonlijk.
Verder eens met Rob zijn mening.
Gr. Franca
Gebruikers-avatar
stationschef
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 354
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2009 11:09
WoonplaatsCOLON Vorden

@bossiema, je vraagt om opmerkingen maar je hecht er klaarblijkelijk geen waarde aan.
Rob.
Gebruikers-avatar
bossiema
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2013 22:04
WoonplaatsCOLON Lisse
CONTACTCOLON

stationschef schreefCOLON@bossiema, je vraagt om opmerkingen maar je hecht er klaarblijkelijk geen waarde aan.
Rob.
Ik ben absoluut blij met de reacties! Bedankt hiervoor!

Ik weet nu dat ik het beste anders kan croppen. Soms vind ik het kiezen van de crop lastig, houd je rekening met de achtergrond, Of alleen met de personen waar het om gaat? Vind het soms vreemd om bijvoorbeeld het hoofd van een mede speler op de achtergrond er af te croppen zodat de personen op de voorgrond meer aandacht krijgen in de foto. Zouden julie wel zo croppen?
Heb een Canon met wat gLaswerk.
Bekijk meer foto's in mijn persoonlijke album of op mijn website.
sportfotoalkmaar
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2013 19:36

Eerste twee super mooie actie foto's . Mooi scherp mooie kleuren. En inderdaad 4,5, en 6 kan je nog meer uitkaderen , dan heb je nog 3 mooie plaatjes.
Ik zou zelf ook niet zodanig croppen dat je op de achtergrond spelers ziet zonder hoofd, daarentegen heb ik het wel eens in de krant gezien dat ze dat wel doen.
Canon 50D , Canon 7D , Sigma f2.8 50-150mm HSM EX OS , Sigma f2.8 120-300mm HSM EX OS , Sigma 10-20 mm , Sigma 18-200 mm.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar