Schrikdraad-verbinding

Urban exploring in al zijn facetten

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

1.
AfbeeldingEarly in the morn' by 2011*Alwin, on Flickr

2.
AfbeeldingEarly morn' by 2011*Alwin, on Flickr

Groet, Alwin.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Een leuk idee. Maar je zou de achtergrond lichter moeten houden, zodat de vorm er goed in naar voren komt.... dat maakt kijken nu moeilijk en daardoor minder aangenaam...
Apple fan, Canon volger...
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

wibo53 schreefCOLONEen leuk idee. Maar je zou de achtergrond lichter moeten houden, zodat de vorm er goed in naar voren komt.... dat maakt kijken nu moeilijk en daardoor minder aangenaam...
De vorm is op foto 2 volgens mij goed zichtbaar, op foto 1 naar rechts toe minder. Dat is ten gevolge van de preset die ik koos binnen NIK Silver Efex Pro. Geeft ook wel iets geheimzinnigs misschien. Maar bedankt voor het melden in ieder geval.
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Hier is dan een preset met wat meer contrast. Het wordt natuurlijk wel steeds onscherper naar rechts toe, ook een reden waarom het daar minder goed zichtbaar is wat er gebeurd.

AfbeeldingEarly morn' by 2011*Alwin, on Flickr
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Ik weet niet of nabewerking door presets dit kan oplossen, ik deel je mening dat de tweede (de kleur)foto het ding het beste laat zien. Mijn opmerking was meer bedoeld voor een volgende keer, door stanpunt wijziging bijvoorbeeld.
Weet je met dit soort dingen is het vaak ook persoonlijke smaak en als kijker het ontbreken van context...
Apple fan, Canon volger...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar