Een verlaten mijnen complex (Zeche DB)

Urban exploring in al zijn facetten

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Enige tijd geleden naar dit verlaten complex geweest. Groot, heel groot, lang niet alles kunnen zien.

Benieuwd naar jullie meningen ;)

Foto 1
Afbeelding

Foto2
Afbeelding

Foto 3
Afbeelding

Foto 4
Afbeelding

Foto 5
Afbeelding

Foto 6
Afbeelding

Foto 7
Afbeelding

Foto 8
Afbeelding
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Mooie serie neergezet Sven. Fijne bewerking, alhoewel ik nr8 eruit zou hebben gelaten vanwege de z/w omzetting, daardoor valt hij een beetje uit de toom.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Mooie verzorgde serie ! Je kan zien dat er aandacht is besteed aan bewerking en compositie. Ik twijfwel zelf nog een beetje over de eersre twee, deze ogen wat donker maar geven daardoor ook goed de sfeer en lichtval weer en dat is ook wel weer mooi.

Wat mij erg opvalt is het goede gebruik van de lijnen van de gebouwen en machines. Ze nemen je oog heerlijk mee de foto in wat het erg prettig maakt om naar te kijken. De bewerking past goed bij het onderwerp en heb je mooi in de hand gehouden. (ik zie veel mensen doorschieten qua kleur en satuartie bij dit soort foto's)

En als je niet alles hebt kunnen zien dan zou ik zeker nog een keer terug gaan :D Genoeg te fotograferen zo te zien.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Dank voor jullie reacties mannen!

@Jef, je hebt gelijk, ik had hem eigenlijk los moeten posten want ik vind hem te mooi om niet te posten ;)

@Richard, dank voor je complimenten :roll: Ik merk dat ik steeds meer mezelf de tijd gun om vooraf na te denken, de compo te bepalen en het beeld bepalen wat ik voor ogen heb. Dat scheelt me achteraf veel tijd en ik merk dat ik met minder foto's thuis kom maar die zijn vaak wel bijn allemaal naar me zin.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar