Wat gebouwen ...

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

Moderators: Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Plaats reactie
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 413
Lid geworden op: 11 apr 2014 04:14
Locatie: Nijmegen

Canon EOS M50, EF-M 22mm f/2.0 STM

1.
ISO 100, 22m, f/7.1, 1/125
Afbeelding

2.
ISO 100, 22m, f/7.1, 1/320
Afbeelding


Groet, Alwin.
Laatst gewijzigd door 2011*Alwin op 20 mei 2019 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
Berichten: 8042
Lid geworden op: 03 sep 2010 16:47

De eerste is een prima foto, maar doet me niet veel. De tweede vind ik veel mooier, alleen twijfel ik over het afgebroken poortje links. Daar zou ik net wat meer of juist wat minder van willen zien.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 413
Lid geworden op: 11 apr 2014 04:14
Locatie: Nijmegen

MarcoEOS550D schreef:[...] De tweede vind ik veel mooier, alleen twijfel ik over het afgebroken poortje links. Daar zou ik net wat meer of juist wat minder van willen zien.
Ik heb ook wel getwijfeld over dat afgebroken poortje links, maar ik heb het toch maar op de foto laten staan.
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 413
Lid geworden op: 11 apr 2014 04:14
Locatie: Nijmegen

Ik heb nu de tweede foto aangepast. Het afgebroken poortje links staat nu niet meer op de foto.
Anoniem 3

Eerlijk gezegd ben ik niet weg van beide foto's.
Wat ik wél kan waarderen is het feit dat jij ingaat op suggesties voor verbetering.
Chapeau daarvoor.

Vwb de tweede foto: ik weet niet of je er een 'remake' van kunt maken, maar dan zou één stapje naar links en naar voren het kozijn van het raam misschien wel precies in de bakstenen boog laten passen.
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 413
Lid geworden op: 11 apr 2014 04:14
Locatie: Nijmegen

telescoop schreef:[...]
Vwb de tweede foto: ik weet niet of je er een 'remake' van kunt maken, maar dan zou één stapje naar links en naar voren het kozijn van het raam misschien wel precies in de bakstenen boog laten passen.
Dank voor het meedenken. Het onderwerp is bij mij in de buurt, dus ik kan nog een keer een remake doen.

Een punt van aandacht bij deze foto zijn beide gebouwen op de achtergrond. Dat ze worden afgesneden door het gebouw op de voorgrond vind ik eerlijk gezegd niet zo sterk. Als ik een stap naar voren doe worden de gebouwen op de achtergrond nog hoger afgesneden dan nu, tot op het punt dat die gebouwen betekenisloos worden wellicht. Maar ik kan het allicht nog een keer proberen.
Plaats reactie

Terug naar “Architectuur”