Tunnel

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

Moderators: Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Plaats reactie
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 413
Lid geworden op: 11 apr 2014 04:14
Locatie: Nijmegen

Deze foto's zijn genomen met de EF-M 22m f/2.0 STM, mijn nieuwste aanwinst. Vanwege het grote maximale diafragma kan mijn fototoestel ook bij wat mindere lichtomstandigheden nog goed scherptstellen, denk ik, waarbij de lagere ISO-waarden excessieve ruis voorkomen. De foto's die ik hier toon zijn natuurlijk met veel zonlicht genomen.

1.
ISO 100, 22mm, f/5.6, 1/500
AfbeeldingIMG_0614 by 2011*Alwin, on Flickr

2.
ISO 100, 22mm, f/5.6, 1/1000
AfbeeldingIMG_0616-bewerkt-2 by 2011*Alwin, on Flickr

Groeten, Alwin.
Anoniem 3

Omdat je als onderwerp 'tunnel' aangeeft, zou ik de flats zeker weglaten.
Over de tunnel valt weinig meer te zeggen dat het een viaduct is.
Ik zou op een spannender moment gewacht hebben, zoals bijv. zonder verkeer, zodat de 'tunnel' tot zijn recht komt.
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 413
Lid geworden op: 11 apr 2014 04:14
Locatie: Nijmegen

Dank voor je reactie. :)

Het was behoorlijk druk met verkeer. Een moment afwachten zonder verkeer was dus eigenlijk niet te doen. En met al die mensen op de foto zie je nog de menselijke maat van de "tunnel" ...
Gebruikersavatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
Berichten: 2732
Lid geworden op: 24 apr 2013 20:22
Locatie: Best

Ik vind de foto met de flats een mooie compositie hebben, het zwart-wit is ook prima wellicht iets contrastrijker, maar dat is ook smaak. De tunnel zie ik niet, ook niet in de eerste foto ;) daar is het een spoorviaduct vermoed ik. De eerste foto is een echte straatfoto. Iets meer rust onstaat als links bij de lantaarnpaal de crop komt... voor mij wordt ie dan beter... maar wellicht zien anderen dat anders...
Apple fan, Canon volger...
Anoniem 3

wibo53 schreef:Ik vind de foto met de flats een mooie compositie hebben, het zwart-wit is ook prima wellicht iets contrastrijker, maar dat is ook smaak. De tunnel zie ik niet, ook niet in de eerste foto ;) daar is het een spoorviaduct vermoed ik. De eerste foto is een echte straatfoto. Iets meer rust onstaat als links bij de lantaarnpaal de crop komt... voor mij wordt ie dan beter... maar wellicht zien anderen dat anders...
En ik maar zoeken naar een vogelpoepie.... :shock: :shock: :lol: :lol: ('flats')....
Plaats reactie

Terug naar “Architectuur”