Pallets voor een gevel

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

Moderators: Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Plaats reactie
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 413
Lid geworden op: 11 apr 2014 04:14
Locatie: Nijmegen

Nog eentje van vorig jaar. Dat krijg je als je lange tijd niets post. Dat houd je nog wat over wat je nog kunt posten.

1.
AfbeeldingIMG_7282-bewerkt by 2011*Alwin, on Flickr
Gebruikersavatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Berichten: 3525
Lid geworden op: 11 aug 2007 21:31
Locatie: Borsele
Contacteer:

Prima foto!
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 413
Lid geworden op: 11 apr 2014 04:14
Locatie: Nijmegen

Dank je jonggolde.
Gebruikersavatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
Berichten: 8042
Lid geworden op: 03 sep 2010 16:47

Technisch een goede foto. Ik merk wel dat ik een beetje blijf zoeken naar het onderwerp. Doordat het licht in de gang fel is, trekt mijn oog direct bij de pallets vandaan. Uiteindelijk maakt dat de foto onrustig.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 413
Lid geworden op: 11 apr 2014 04:14
Locatie: Nijmegen

Dank voor je commentaar Marco. Mij was nog niet opgevallen dat de foto wat onrustig oogt vanwege de felle gang. Maar voor jou is dat zo dus. Mij vallen de pallets het meeste op, tezamen met de scherpe stenen van de gevel en de rechte verticalen.
Anoniem 3

Voor mij:
De gevel is niet af, deuren zijn afgehakt, de onderkant van de foto is niet af, het mopje troep is ook afgehakt.
Het doet me eerlijk gezegd niets.
Maar ... ieder zijn idee. Dit is het mijne.
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 413
Lid geworden op: 11 apr 2014 04:14
Locatie: Nijmegen

telescoop schreef:Voor mij:
De gevel is niet af, deuren zijn afgehakt, de onderkant van de foto is niet af, het mopje troep is ook afgehakt.
Het doet me eerlijk gezegd niets.
Maar ... ieder zijn idee. Dit is het mijne.
Er is inderdaad heel veel afgehakt in deze foto. Maar de pallets zijn niet afgehakt en daar ging het mij om. Lijnen hoeven ook niet altijd binnen de compositie blijven. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Bedankt voor je commentaar.
Plaats reactie

Terug naar “Architectuur”