Agios Nikolaos [UPDATED]

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

Moderators: Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ferry Passchier
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 329
Lid geworden op: 29 mei 2015 13:39
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Afgelopen twee weken lekker met mijn luie donder een beetje all-inclusive op het Griekse strand gelegen. Maar....wel een huurautootje genomen zodat ik wel van te voren lekker vroeg de deur uit kon om toch even de eerste zonnestralen te pakken her en der. Waaronder deze plek: Agios Nikolaos. Prachtig, klein karakteristiek dorpje aan de Mirabello Baai.
Afbeelding
Canon 5D MK11 - EF17-40mm f/4L USM - B+W ND110 filter
26mm - F/9 - ISO 100 - 13 SEC

UPDATE

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ferry Passchier op 28 mei 2017 14:22, 6 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
Berichten: 1391
Lid geworden op: 17 okt 2009 16:23
Locatie: Doeternietoe

Ik krijg meteen zin in vakantie... Je hebt de stilte van de ochtend mooi vastgelegd.
De foto was denk ik beter tot zijn recht gekomen als je de hele baai er op had gezet, desnoods door meerdere foto's aan elkaar te plakken. Of anders wat meer voorgrond en (links) de muur of wat het is mee te nemen.
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikersavatar
Ferry Passchier
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 329
Lid geworden op: 29 mei 2015 13:39
Locatie: Den Haag
Contacteer:

XXXL schreef:Ik krijg meteen zin in vakantie... Je hebt de stilte van de ochtend mooi vastgelegd.
De foto was denk ik beter tot zijn recht gekomen als je de hele baai er op had gezet, desnoods door meerdere foto's aan elkaar te plakken. Of anders wat meer voorgrond en (links) de muur of wat het is mee te nemen.
Je hebt gelijk en ik ga dit fixen haha.
Zal een flinke klus worden, want ik heb alleen een foto van een heel ander tijdstip, maar dat gaat vast goed komen :)
Gebruikersavatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
Berichten: 3544
Lid geworden op: 04 jun 2011 22:20
Contacteer:

Ferry Passchier schreef:Afgelopen twee weken lekker met mijn luie donder een beetje all-inclusive op het Griekse strand gelegen. Maar....wel een huurautootje genomen zodat ik wel van te voren lekker vroeg de deur uit kon om toch even de eerste zonnestralen te pakken her en der. Waaronder deze plek: Agios Nikolaos. Prachtig, klein karakteristiek dorpje aan de Mirabello Baai.
Afbeelding
Canon 5D MK11 - EF17-40mm f/4L USM - B+W ND110 filter
26mm - F/9 - ISO 100 - 13 SEC

UPDATE

Afbeelding
Vind de update net was frisser lijken.

Michiel>=-
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Gebruikersavatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
Berichten: 1391
Lid geworden op: 17 okt 2009 16:23
Locatie: Doeternietoe

Goed gelukt! Dit kijkt een stuk fijner.
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Plaats reactie

Terug naar “Architectuur”