Landschaftspark - Duisburg

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ferry Passchier
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 329
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2015 13:39
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Afgelopen weekend ben ik dus bij het Landschaftspark in Duisburg geweest. Ik was met een paar vrienden, dus echt keiharde fotografeer sessies zaten er niet in. Maar toch wel een paar leuke foto's kunnen schieten.

Het is niet zo gek ver weg, dus ik ga binnen niet al te lange tijd zeker nog een keer terug.
Maar dan met iemand die ook enkel komt voor het fotograferen...of alleen :)

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

#4
Afbeelding

#5
Afbeelding

#6
Afbeelding

#7
Afbeelding

#8
Afbeelding
MichielBroerse
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 928
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2012 09:32

Mooie foto's, indrukwekkend gebied volgens mij!
Foto 1 oogt mij wat flets...
Het oogt mij allemaal nog niet erg groots, klopt dat?
Of is het allemaal veel groter dan het oogt op de foto's?
Mooie serie!
adderoos
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2012 20:33

Blijft een mooie plaats om foto's te maken, velen zijn herkenbaar.
Vooral de avond foto's zijn fraai, de lichten geven de oude fabriek een bijzondere sfeer.
Binnenkort willen wij ook nog een keer die kant op, staan nog meer mooie oude fabrieken in de omgeving.
Sinds enige tijd zelf ook werkzaam in een chemisch fabriek, geeft je toch een andere blik op dit soort omgevingen.
Gebruikers-avatar
Ferry Passchier
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 329
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2015 13:39
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

MichielBroerse schreefCOLONMooie foto's, indrukwekkend gebied volgens mij!
Foto 1 oogt mij wat flets...
Het oogt mij allemaal nog niet erg groots, klopt dat?
Of is het allemaal veel groter dan het oogt op de foto's?
Mooie serie!
Dat is vreemd...als ik rechtermuisklik -> bekijk foto op de foto's doe, dan zijn ze opeens veel scherper dan hier op het forum. Vaaaaag!

Het is op zich best grootst daar hoor...maar ik ben het met je eens dat het beter in beeld gebracht kan worden om dat duidelijk te maken.
Tips over hoe dat te doen?
adderoos schreefCOLONBlijft een mooie plaats om foto's te maken, velen zijn herkenbaar.
Vooral de avond foto's zijn fraai, de lichten geven de oude fabriek een bijzondere sfeer.
Binnenkort willen wij ook nog een keer die kant op, staan nog meer mooie oude fabrieken in de omgeving.
Sinds enige tijd zelf ook werkzaam in een chemisch fabriek, geeft je toch een andere blik op dit soort omgevingen.
Het is inderdaad een mooie omgeving. Ik wil ook nog een keer terug, maar dan met iemand die ook komt voor foto's en niet een paar vrienden met wie ik ook gewoon gezellig aan het doen ben :D
MichielBroerse
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 928
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2012 09:32

Iets groots krijgen, dat is lastig! je zal ergens diepte moeten zien te vinden in de foto's. Misschien dat een drone het ook voor elkaar zou krijgen haha... :-)
Sorry, ik kan je weinig tips geven over hoe het op te lossen, het viel me op, maar de oplossing moet ik helaas verschuldigd blijven.
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Interessante plaats.
Mooie foto's.
Vooral foto 4 vind ik erg sterk en meteen ook leuk
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
P71
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2015 20:40

Mooie foto's, mooie locatie. Staat ook nog op mijn lijstje. Ben je van plan de volgende keer 1 dag te doen? Anders heb ik wel interesse. Woon in de buurt :wink:
EOS 700D # 18-135mm IS STM # 24mm f2.8 # 10-18mm IS STM
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Leuke foto's, mooie impressie van het park. Met name 4 en 6 springen er voor mij uit.

Ik houd mij ook aanbevolen voor een dagtrip naar Duitsland om dit park een keer te bezoeken. Als ik kan helpen hier een EOSuitje van te maken hoor ik het graag.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
Ferry Passchier
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 329
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2015 13:39
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

P71 schreefCOLONMooie foto's, mooie locatie. Staat ook nog op mijn lijstje. Ben je van plan de volgende keer 1 dag te doen? Anders heb ik wel interesse. Woon in de buurt :wink:
Oh..wie weet :) Ik ga het onthouden :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar