C-mine Genk

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
dirkvols
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2008 19:59
WoonplaatsCOLON Zuid-Limburg

Hallo allemaal,

een 2 tal foto's die ik ten behoeve van mijn fotografie opleiding genomen heb bij C-Mine in Genk.

Bedankt voor het kijken en groet.

Dirk

1.

AfbeeldingC-mine by Dirk Kelleter Photography, on Flickr

2.
AfbeeldingC-Mine by Dirk Kelleter Photography, on Flickr
Eos 70D + 550D / lowe pro rugzakje /Canon EF 70-200 mm f/4 L USM / speedlight 430 EX II / Canon EF-S 17-85mm F4-5.6 IS USM en van de rest droom ik nog.
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Hallo Dirk, een wat late reactie op je foto's zie ik :) In het kader van beter laat dan nooit:

Foto 1 is een foto die je vaker ziet vanuit een wat oninteressant oogpunt. De boom belemmert het zicht en is een storende factor (kan je niets aan doen, die staat er nou eenmaal). Een beter standpunt zou misschien zijn om een paar meter naar rechts te verplaatsen waardoor er tussen de twee poten een symmetrisch beeld ontstaat naar de bovenste structuur toe. Dan heb je leading lines én een boeiend onderwerp. Daarbij kan het ook nog eens een surrealistisch effect hebben.
Ik mis bij foto 2 een onderwerp. Wat probeer je te laten zien? Ik zie een poot van een constructie, een mijninstallatie die qua zicht belemmert wordt door eerder genoemde poot en een gebouw aan de linkerzijde.

Ik hoop dat je er wat aan hebt?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar