Monschau Rotes Haus; interieur

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

vorige week zaterdag ben ik met mijn fotoclub naar Monschau geweest.
Het was die dag wisselvallig en tijdens een pittige bui hebben we geschuild in het rode huis.
Hier enkele foto's van het interieur.

Afbeelding
keuken

Afbeelding
muziekkamer

Afbeelding
study

Afbeelding
kamer met houten slee

Afbeelding
wenteltrap

Wanneer je toevallig in Monschau bent, is dit huis een aanrader. Entree kost een paar euro en de meeste ruimtes kan en mag je doorwandelen. Op de stoelen mag je uiteraard niet zitten, maar daar hebben ze een leuke oplossing gevonden. :wink:

(Reageren mag, uiteraard.)
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
mark.beniers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 723
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2011 08:32
WoonplaatsCOLON Nistelrode

De wenteltrap is geweldig, de andere zijn leuk maar het gaat
maar de wentel trap daar blijf je naar kijken. hele mooi compositie.
gr Mark
Canon 550D | Canon EF-S 15-85 | Canon EF 50 | Canon EF 100-400 L | Canon Speedlite 430EXII |
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Dank je Mark. De trap heeft een hallucinerende werking met z'n terugkerende vormen.
De overige foto's vond ik het lastig om een hoofdonderwerp te vinden. Misschien dat ze daarom wat minder zijn.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

leuke serie inderdaad met totaal verschillende interieuren. Nu ben ik ook niet zo van de interieurs maar je hebt ze wel goed vastgelegd.
vind foto 2 daarvan nog het mooist door het licht en de diepte in de plaat.
en inderdaad, de foto van de wenteltrap is prachtig, blijft boeiend.

klein z*kpuntje, jammer dat je het onderste stuk er net niet helemaal op hebt staan Steven :D
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
D!ck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 666
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 09:26
WoonplaatsCOLON Assen
CONTACTCOLON

De trap doet het voor mij met de terug komende vormen. Je wordt er ook lekker ingezogen.
Moest even goed kijken of dit nu van benden naar boven of net andersom geschoten was.

De andere fotos doen het voor mij net niet.
Kritiek graag opbouwend ;)
En wat er (wel) goed gaat hoor ik graag

Eos 80D

kijk ook op http://www.dick-bosman.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Road8 schreefCOLON#KNIP#
klein z*kpuntje, jammer dat je het onderste stuk er net niet helemaal op hebt staan Steven :D
Daar hield de lens op. :P Een fish-eye zou hier een leuk effect kunnen geven. Misschien eentje met 180 graden bereik.

Bedankt voor je reactie, D!ck.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar