Skyline van Rotterdam

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
johann3s
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2012 22:37

Deze foto heb ik een paar dagen geleden gemaakt vanaf de euromast. Ik ben benieuwd naar jullie feedback :)

Op mijn site is ook nog een andere foto van de Kop van Zuid te zien, gewoon vanaf de grond genomen. Een ND-filter is gebruikt voor de uitgesmeerde wolken en het vlakke water.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
johann3s
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2012 22:37

Iemand? :)
Gebruikers-avatar
SvdL
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 873
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011 09:46
WoonplaatsCOLON Emmen

Beste Johan, ik denk dat het handiger is om je plaat in dit topic te plaatsen ipv een link naar een website. Dan krijg je ongetwijfeld meer feedback dan dat je nu krijgt.
Vriendelijke groet,
Stefan
Ik dank het licht voor elke foto die ik nog mag maken.
Gebruikers-avatar
johann3s
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2012 22:37

Huh, maar de foto staat er gewoon in toch? Bij mij in ieder geval wel.. Meer mensen die de foto niet te zien krijgen? Dan moet ik even zien uit te zoeken wat daar het probleem mee is...
Gebruikers-avatar
johann3s
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2012 22:37

Het plaatje wat in de topicstart staat heeft de url http://jn.vg/wp-content/gallery/cache/1 ... -18700.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Is die dan uberhaupt niet benaderbaar voor jullie?
Apist0
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 534
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2011 16:11

Ik zie de foto nu gewoon staan.
Ik vind de plaat, tja, gewoon. Ik kan niet zien of die onderkant van de lucht uitgebeten is, maar ik neig naar het gebruik van een ND-grad, naast of ipv, de gewone ND. Is dit een crop van een groothoek? Ik verwacht dat wat meer mm's (dus op 30 of 50mm) en dan een panorama stitchen wat beter had gewerkt. Maar ik ben geen kenner op dat gebied. Er zit, waarsch. door de ND, een zweempje overheen (blauw?). Hij oogt hier in mijn browser tevens ook niet heel scherp. Heb je handmatig via Live-view scherpgesteld of via AF? Kun je (voor mij die geen exif-viewer heeft) nog de belangrijkse exif delen?

Edit: en hij is weer weg, hmm. Soms een kruisje, soms niet.. Gebruik gewoon Flickr :)
Canon 60D :: Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM :: Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM :: Sigma 50mm f/1.4 EX DG HSM :: Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di Macro :: Canon 430EXII :: Yongnuo YN-460II :: Cactus V5
http://www.flickr.com/photos/Apist0
Gebruikers-avatar
johann3s
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2012 22:37

Inmiddels zijn alle problemen over volgens mij, waren wat problemen bij mijn host.

Bedankt voor je reactie! Dit is een crop van een groothoek inderdaad. Panorama is een goede tip, het was niet in me opgekomen voor deze foto, maar dan was er inderdaad meer detail geweest. Ik hem handmatig op infinity scherpgesteld, bij mij oogt hij overigens wel scherp. Ik heb deze bewuste foto ook afgedrukt op een poster van 1.40m. Dat is ook goed uit de verf gekomen :)
flight
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 153
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2012 17:13
WoonplaatsCOLON ZAANDIJK

Sorry maar ik vind de foto niet bijzonder mooi. Ik zou voor een dergelijke panoramafoto een ander weertype hebben gekozen. De foto komt vlak en donker over en oogt niet al te scherp.
CANON EOS 7D;CANON EOS 5D Mark II |Canon EF 24-70mm f/2.8L |Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM | Extender 2x III | Nikon Coolpix P4 VR
en een 
Jeldo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 419
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2010 14:39

Ik ga wel mee enigzins met de vorige commentaren maar ik vind het wel een mooie interessante plaat.
Mijn interesse voor een nd-filter is gewekt want ik vind dit een mooi effect!
Bedankt voor plaatsen :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar